Shokkikäänne! Danny kolmiodraaman keskellä – Erika Vikman ja Helmi Loukasmäki taistelevat iskelmälegendasta
https://www.seiska.fi/kotimaa/shokkikaanne-danny-kolmiodraaman-keskella…
------------
No nyt!
Kommentit (2656)
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei oo vieläkään auennut mikä tuon Loukasmäen Helmin motiivi on?
Eikö sillä pää riittänyt opiskeluun?
Ei, eikä ääntä lauluun.
Vierailija kirjoitti:
Onha se Danny voinu soittaa Annukalle ja Janille, että mitäs tehdään?
Siis mikä aamutakki tuolla helmillä on päällään uudessa instakuvassa? Otattaa itsestään tuollaisia tunkkaisia "studiokuvia" joissa yrittää olla jokin armikopio? Kaukana tuo Armin kasteenraikkaasta olemuksesta. Armissa yhdistyi luonnollisuus, kauneus ja karisma. Tästä teeskentelijästä ei tule mieleen kuin 80- luku huonoimmillaan.
Helmi näyttää kyllä ikäistään vanhemmalta. Kai se tuo meikki ja vaatteetkin.
Ou tsiisus tuo muija on nolo🙈
Vierailija kirjoitti:
Erikalla on keikat vähissä, niin sen takia lyö kapuloita rattaisiin
Mielenkiintoinen kommentti, kun viime vuonna Erika tienasi enemmän kuin Danny. Helmi... ?
Vierailija kirjoitti:
Jälleen uusi kuva Helmiltä
Ohhoh 🤭
Ja eihän nyt Helmi todellakaan ITSE kirjoita kehu kommenteja omista kuvistaan ??? 🙊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tainnut kuvassa iso D laittaa perunan housuihin. Sille oikealle puolelle 😁
Ei kun on rullannut sinne lahkeeseen polvissa asti roikkuvat vanhan miehen vitjapallit.
Tai katetripussin...
Helmin elämän tarkoitus on postata someen ( lue juorulehdille) kuvia itsestään. Ja nostattaa huonoa itsetuntoaan sillä, kun omaiset ja hän itse kehuvat kuvia.
Siinäpä tarkoitusta elämälle kerrakseen.
Vierailija kirjoitti:
Jälleen uusi kuva Helmiltä
Ei kai taas !
Ja eihän ny Helmi ITSE todellakaan kirjoita kehumis kommenteja omista kuvistaan 🙈..
Täällä on ollut siitä mainintoja, että ois itse kehunut itseään "Armin näköinen " !!?
Elämän tarkoitus kirjoitti:
Helmin elämän tarkoitus on postata someen ( lue juorulehdille) kuvia itsestään. Ja nostattaa huonoa itsetuntoaan sillä, kun omaiset ja hän itse kehuvat kuvia.
Siinäpä tarkoitusta elämälle kerrakseen.
Ja lehdetkö eivät välitä vaikka itse "malli" kehuu ja kirjoittaa ylistäviä kommenteja omista kuvistaan .
Tuo on jo tosi noloa.
Yhdet ja ainoat on korkkarit Helmillä. Ei taida avustajan työt olla korkeasti palkattuja.
No, se nähdään ensi vuoden verotiedoista sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onha se Danny voinu soittaa Annukalle ja Janille, että mitäs tehdään?
Helmi jännittää kuvanottoa ihan selvästi. Ei ollenkaa osaa heittäytyö ja rentoutuo.
Kumma, kun tuo valokuvaaja viitsii aikaansa tärvellä moiseen.
Helmi voesit kysästä Playboysta ottavatko sinne?
Kerta halluot väen väkisin olla julkisuudessa arvosteltavana!
Helmi vaikuttaa aralta ja hiljaiselta. Instakuvat kertovat enemmän kuin tuhat sanaa.
Voiko tuo Helmi oikeasti hyvin ? Väkisin tyrkyttää itseään ja noi kuvat.Tajuaisi nyt ,että hänestä ei saa Armia.
Eikös tuo Helmi ole enemmän Leila Salmelaisen näköinen?
Ilmankos Leila ei halua olla Helmin kans missään tekemisissä. Leila näkee siinä itsensä nuorena.
TÄMÄ ☝