Shokkikäänne! Danny kolmiodraaman keskellä – Erika Vikman ja Helmi Loukasmäki taistelevat iskelmälegendasta
https://www.seiska.fi/kotimaa/shokkikaanne-danny-kolmiodraaman-keskella…
------------
No nyt!
Kommentit (2656)
Vierailija kirjoitti:
Ilmajoelta moi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tää Helmi päätyi ylipäätään Dannyn huvilalle ”töihin” Pohjanmaan perukoilta? Millaista elämää eli ennen Raumalle lähtöään. Ilmeisesti suku asuu Pohjanmaalla ja vanhemmat, mitähän kylillä mietitään tästä.
Ilmajoki on Etelä-Pohjanmaalla.
Juu, kieltämättä onhan tämä aika noloa, mutta vain asianomaisen kannalta.
Emme me muut täällä välitä mitä muut tekevät. Jokaisen oma asia, jos haluaa tehdä itsensä naurun alaiseksi.
Lähinnä myötähäpeää ehkä jonkinverran tunnemme.
Helmin vanhemmat toki tukevat tytärtään.Mikä Helmin vanhempia vaivaa kun ”tukevat” tytärtään tällaisessa asiassa eivätkä hae häntä vaikka väkisin pois tuosta sairaasta ilmapiiristä?
Onneksi myös omaa 18v. tytärtä ehtoo tämä juttu. Häpeäisin silmät päästäni jos mun lapsi toimisi jonkun vanhan paapan patjana.
Junteille tuo on kai niin mahtavaa🤣
Ei yksityishenkilöitä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika asiatonta tämä keskustelu, poistuukohan kohta koko ketju. Nimet ja kaikkea esillä ;)
Tässä on esillä vain henkilöiden nimet jotka loistavat kaiken aikaa roskalehtien otsikoissa. Joten ei kovin yksityistä ole.
Julkkistyrkkyjen nimiä.
Kyllä se Seiska näitä riepottelee ja lietsoo minkä ehtii. Kohta Seiska maksaa näille, että saavat uutta kohellusta ja lehti myy.
Näitä kaiken kansan pellejä on nähty vuosien aikana
Molemmat on nättejä tyttöjä. Kyllä av-mammoja harmittaa, kun itse jäävät ilman 😅 Laittakaapa se oma kuvanne ennen kuin alatte arvostella!
Erika nyt kaikki peliin 🥳😂
Tämähän on kuin laulu kilpailu 🤭
Jospa sovitaan että :
- Paras laulaja näistä kahdesta lahjakkaasta ( ? )
laulajasta voittaa iskelmälegendan 🏆
Oliko Dannylla tatuointeja? Kuka se mainitsi, että ois herkässä paikassa?
Vierailija kirjoitti:
Molemmat on nättejä tyttöjä. Kyllä av-mammoja harmittaa, kun itse jäävät ilman 😅 Laittakaapa se oma kuvanne ennen kuin alatte arvostella!
Jäävät ilman kasikymppisen limaisen papparaisen seuraa? Kiitos, voin oikein hyvin elää ilman sitä.
Vierailija kirjoitti:
Laita peruukki päähän ja mene tyrkyttämään itseäsi Deelle.😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä ei ole tarvetta, mutta ei myöskään haittaa vaikka muut niin tekee. Parempaa mieltä vaan teillekin 💕
Katkeruus ja ilkeät kommentit ei ketään kaunista.
Vierailija kirjoitti:
Oliko Dannylla tatuointeja? Kuka se mainitsi, että ois herkässä paikassa?
Miltä sekin näyttäisi. Dannyllä roikkuu leuka ja kaula nahka että huh. Hauiksetkin roikkuvat kuin löysä kakka. Sinkkuelämässä Samantha oli menossa sänkyyn jonkin rikkaan kääkän kanssa, mutta seksihalut meni kun näki kääkän perseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä ei ole tarvetta, mutta ei myöskään haittaa vaikka muut niin tekee. Parempaa mieltä vaan teillekin 💕
Katkeruus ja ilkeät kommentit ei ketään kaunista.
Terveisi Danny.
Mä olin -90 luvulla ihastunut joka toiseen hitti laulajaan 💞
Kävin keikoilla ja tansseissa ahkerasti. Ne olivat ihania aikoja.
Olin eturivissä, kun eturivin artistit esiintyivät. Taisin joillekin lähettää jopa fani postia. Ainakin Dingon poikien lahkeissa roikuin 😂 lavan edessä.
Paitsi en ihan kaikkien. Tuohon aikaan ( - 90 ) oli Danny jo "mummojen" legenda.
Ja höpö höpö. Käsikirjoitettu juttu. Ei kannata niitä uutisia klikkailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helmi on nuori kouluttautumaton nainen. Erika on keski-ikää lähestyvä kouluttautumaton nainen, joka haluaa julkisuutta hinnalla millä hyvänsä. Helmi ja Erika ovat molemmat pelkkiä tyhjäntoimittajia, mutta kyllä Erika on vielä Helmiäkin säälittävämpi tapaus. Ymmärrän hyvin miksi moni on sanonut Erikan näyttävän jopa maskuliiniselta nykyään. Yliampuvat naamatäyteet ja silikonit eivät tee naiselliseksi, päinvastoin. On pilannut ulkonäkönsä täysin.
Taitaa olla niin, että Dannyn seura ei tee naisille hyvää. Erika on jo tuhonnut ulkonäkönsä ja alkoholikin alkanut maistumaan. Helmi taas on jämähtänyt paikoilleen. Ainoa joka tästä sekoilusta hyötyy on Danny.
En usko että D halusi tuota. Erikan muutos huonompaan suuntaan alkoi kun tapasi Arttu Wiskarin. Tästä oli toisessa ketjussa.
Wiskari on kyllä tiennyt, ettei Erika tuolla 30v leikellyn pubiruusun imagolla tule tekemään mitään huomionarvoista uraa. Saa hetken huomiota kun pyristelee miesten avulla julkisuudessa. Vikman oli vuosia sitten aidosti kaunis ja sanoi itsekin haluavansa pysyä aitona, sitten kaikki muuttui. Jos olisi pysynyt aitona, olisi voinut tehdä upean uran.
Erikalla on jo teini-iässä ollut huomattavia vaikeuksia tulla toimeen muiden naisten kanssa. Ei yllätä että hakee vetoapua nimenomaan miehiltä, sitä varten varmaan alkoi ulkonäköäänkin muokkaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helmi on nuori kouluttautumaton nainen. Erika on keski-ikää lähestyvä kouluttautumaton nainen, joka haluaa julkisuutta hinnalla millä hyvänsä. Helmi ja Erika ovat molemmat pelkkiä tyhjäntoimittajia, mutta kyllä Erika on vielä Helmiäkin säälittävämpi tapaus. Ymmärrän hyvin miksi moni on sanonut Erikan näyttävän jopa maskuliiniselta nykyään. Yliampuvat naamatäyteet ja silikonit eivät tee naiselliseksi, päinvastoin. On pilannut ulkonäkönsä täysin.
Taitaa olla niin, että Dannyn seura ei tee naisille hyvää. Erika on jo tuhonnut ulkonäkönsä ja alkoholikin alkanut maistumaan. Helmi taas on jämähtänyt paikoilleen. Ainoa joka tästä sekoilusta hyötyy on Danny.
En usko että D halusi tuota. Erikan muutos huonompaan suuntaan alkoi kun tapasi Arttu Wiskarin. Tästä oli toisessa ketjussa.
Wiskari on kyllä tiennyt, ettei Erika tuolla 30v leikellyn pubiruusun imagolla tule tekemään mitään huomionarvoista uraa. Saa hetken huomiota kun pyristelee miesten avulla julkisuudessa. Vikman oli vuosia sitten aidosti kaunis ja sanoi itsekin haluavansa pysyä aitona, sitten kaikki muuttui. Jos olisi pysynyt aitona, olisi voinut tehdä upean uran.
Erikalla on jo teini-iässä ollut huomattavia vaikeuksia tulla toimeen muiden naisten kanssa. Ei yllätä että hakee vetoapua nimenomaan miehiltä, sitä varten varmaan alkoi ulkonäköäänkin muokkaamaan.
Ja mistä tän keksit? :D
Voisikohan Dany rakastella omanikäisensä kanssa vai lörpähtäisiköhän kikuli jo kättelyssä..
Vierailija kirjoitti:
Mä olin -90 luvulla ihastunut joka toiseen hitti laulajaan 💞
Kävin keikoilla ja tansseissa ahkerasti. Ne olivat ihania aikoja.
Olin eturivissä, kun eturivin artistit esiintyivät. Taisin joillekin lähettää jopa fani postia. Ainakin Dingon poikien lahkeissa roikuin 😂 lavan edessä.
Paitsi en ihan kaikkien. Tuohon aikaan ( - 90 ) oli Danny jo "mummojen" legenda.
Tämä mummo kävi Hurriganesien keikoilla. Meinasin saada Cissen kitarasta kerran päähäni. Aika villi meno.
Eiköhä Seiska oo jossain kytiksessä jo ärsyttääkseen kolmiodraamalaisia
Vierailija kirjoitti:
Ja höpö höpö. Käsikirjoitettu juttu. Ei kannata niitä uutisia klikkailla.
Seiskan sokea fanijoukko hilluu sekopäisenä. Jatkoa keksitään itse. Danny kieltänyt kolmiodraamat ja ihmettelee moisia lööppejä. Tyhmät ne vaan jatkaa jankutustaan.
Seiska tietää - tämä jos mikä, niin myy. Tätä tullaa revittelemään vielä pitkään
"Avustajaksi" nimen omaan. Sitaateissa.