Shokkikäänne! Danny kolmiodraaman keskellä – Erika Vikman ja Helmi Loukasmäki taistelevat iskelmälegendasta
https://www.seiska.fi/kotimaa/shokkikaanne-danny-kolmiodraaman-keskella…
------------
No nyt!
Kommentit (2655)
Ihmettelin kun sitä Helmiä kutsuttiin häveliäästi avustajaksi. Kyllähän sen tiesi alusta asti mitä touhuaa sen papan kanssa.
Voihöpö höpö ding dong olette niin hyväuskoisia.
Missä sanotaan, että Armille olisi tehty abortti? Linkki?
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin kun sitä Helmiä kutsuttiin häveliäästi avustajaksi. Kyllähän sen tiesi alusta asti mitä touhuaa sen papan kanssa.
Avustaa niissä asioissa, joissa papparaisilla alkaa olla vaikeuksia. Lopussa kiitos seisoo.
Miten tää Helmi päätyi ylipäätään Dannyn huvilalle ”töihin” Pohjanmaan perukoilta? Millaista elämää eli ennen Raumalle lähtöään. Ilmeisesti suku asuu Pohjanmaalla ja vanhemmat, mitähän kylillä mietitään tästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Dannyn naisista Helmi on säälittävin. Ei mitään lahjoja, ei opiskele, ei minkään näköinen. Joku hyvin kuvasi pikkupojaksi. Liisa oli kaunis, älykäs, upporikas uranainen, Armi uljas kaunis missi ja osasi myös laulaa. Erika on kurvikas, hyvävartaloinen ja hyvä ja karismaattinen laulaja sekä rohkea persoona.
Milloinkahan Helmille kasvaa tissit, tulee vähän peppua ja lantion kaarta ja erottuva vyötärö? On näet jo 20-vuotias..
Hyvä vaan ettei pilaa itseään millään täytteillä tai silokoneilla.
Vierailija kirjoitti:
Missä sanotaan, että Armille olisi tehty abortti? Linkki?
Varsinaista linkkiä tuskin löytyy mutta aikoinaan tästä liikkui paljonkin juttua.
Vierailija kirjoitti:
Miten tää Helmi päätyi ylipäätään Dannyn huvilalle ”töihin” Pohjanmaan perukoilta? Millaista elämää eli ennen Raumalle lähtöään. Ilmeisesti suku asuu Pohjanmaalla ja vanhemmat, mitähän kylillä mietitään tästä.
Ilmajokilaiset, Ilmajokiset, hoi!
Minä vuonna tuo Armin abortti tehtiin? Siinä Armin elämästä kertovassa kuunnelmassa ei ainakaan mainittu asiasta.
Abortti taitaa olla pelkkä huhu.
Dannyhä se muistaa milloin toimenpide tehtiin Rauman sairaalassa.
Vierailija kirjoitti:
Minä vuonna tuo Armin abortti tehtiin? Siinä Armin elämästä kertovassa kuunnelmassa ei ainakaan mainittu asiasta.
Kyseessä on sen verran arkaluontoinen asia tavallisellekin tallaajalle, että mikäli tämä olisi totta tuskin sitä olisi esitelty kuunnelmassakaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on sen verran arkaluontoinen asia tavallisellekin tallaajalle, että mikäli tämä olisi totta tuskin sitä olisi esitelty kuunnelmassakaan..
Kyllähän siinä kuunnelmassa sanottiin vaikka mitä muutakin arkaluontoista.
Jos minä olisin Erika, olisin mieluummin Helmen kanssa kuin Dannyn ja päinvastoin : )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avustaa niissä asioissa, joissa papparaisilla alkaa olla vaikeuksia. Lopussa kiitos seisoo.
"Lopussa kiitos seisoo" 😁😁
Muistan kun ala-asteella, 80-luvulla, pidettiin Dannya jo menneen ajan iskelmätähtenä. Kukaan aikuisistakaan ei enää silloin kuunnellut Dannya vaan pidimme häntä jo silloin vanhana gubbena, joka oli tunnettu aikaa sitten pinnalla olleista kolmesta hitistään ja vielä vanhemmasta käärmeshowsta...ja aikansa eläneestä tukastaan. Eipä olisi arvattu, että tulevaisuusessa Danny deittailee meitä 20 vuotta nuorempia tyttöjä. Nuo muut ominaisuudet sen sijaan ovat pysyneet hämmästyttävän samoina...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän siinä kuunnelmassa sanottiin vaikka mitä muutakin arkaluontoista.
Lipsasilla taisi olla ennen kartano Rauman lähistöllä. Seudulla kiersi joskus 70-80 -luvun vaihteessa huhu, että Armille tehtiin abortti Rauman aluesairaalassa.
Tuosta Helmistä tulee jotenkin mieleen se entinen teinivaimo Courtney Stodden. Jotenkin sellainen hyväksikäytetty ja riistetty tyttörukka mutta ei tajua sitä itse ennen kuin ehkä vasta 10 vuoden kuluttua.
Sen jälkeen saamme lukea päihdeongelmista, itsemurha-ajatuksista etc.
Mutta toivottavasti olen väärässä ja Helmillä pysyy pää kasassa.
Ehkä epäsuosittu mielipide, mutta mun mielestä Danny ja Erika oikeasti sopi yhteen. Ikävä, että heidän suhteensa päättyi. Olispa totta tuo, että välit olis taas lämmenneet!
Enkä mä myöskään ihmettele, että Helmi on Dannyyn ihastunut. Tunteitaan ei voi laskelmoida. Onhan Dannyssa varmasti jotain karismaa, jonka ehkä huomaa erityisesti livenä.
Ja mitä näihin Helmin ja Erikan ulkonäln haukkumiseen tulee, niin antakaa olla. Erika ei todellakaan ole lihava, eikä Helmi pojan näköinen 😅 Oli muotoja tai ei, meikkiä tai ei, niin aina tulee haukkuja. Itse tykkäsin Erikan tyylistä enemmän silloin kun kruunattiin tangokuningattareksi, mutta se on täysin hänen asiansa miten haluaa pukeutua. Ei hän tee sitä miellyttääkseen muita ja se on hienoa.
Onkoha karvat jo niille ostettu?