Vela saa lapsen
Ystäväni ex-Vela saa vauvan! Vauva ilmoitti tulostaan noin kolmen kk seurustelun jälkeen. Ikää ystävälleni 33v.
ennen ex-vela huvittuneena vähän arvosteli lapsiperhe-elämää. Erityisesti jos joku hehkutti äitiyttään mutta olemus kertoi jotain muuta. Siskonsa babyshoweriin piti viedä punkkupullo mukaan ku muute ei kestä sitä lässytystä. Lapset todellakin oli no-no kun ura ja matkustelu oli tärkeempää. No esimerkkejä ois loputtomiin.
nyt ex-vela on postannut äfbeehensä mahakuvan jo viikolla 7.. (kai sen täytyy olla vaan venytetty vatsamakkara..) ultrakuvat on ollu kaiken kansan nähtävillä ja " masuasukki" on tietty maailman ihanin isin ja äidin kultamurunen (eikä katkarapu mitä mieltä hän ennen oli). Asukille pidettiin toki showerit jossa arvuuteltiin syntymäpäivää, syötiin istukan näköistä kakkua ja ihasteltiin "pikkuprinssin" kuvia. Taas esimerkkejä olis lukuisia. Itse 7kk lapsen äitinä pitäs olla iloinen kun saa seuraa päiville mutta moinen takinkääntö lähinnä hämmentää ja huvittaa. Ja lässytys ja vouhkaus niin yli että vähän ällöttää.
Kommentit (6)
Mä niin toivon että yhdelle tuntemalleni velalle kävisi noin :D. Nauraisin niiiiiiiiin partaani, sen verran paljon velahöyryämistä harrastaa :D
Minusta päätökseensä tyytyväinen vela ei yritä tuoda omaa lapsettomuuttaan väkisin esiin. Lähinnä kuulostaa joltain defenssimekanismilta että täytyy koko ajan itselle ja muille vakuutella omaa lapsettomuuttaan.
Aika moni julistautunut vela höyrähtää myös äitiyteen kliseisesti. Eräs ystäväni oli ensin kliseinen vela eli haukkui lapsia, lapsiperheitä ja lapsia haluavia ihan koko ajan ja nyt on sitten kliseinen äiti eli puhuu vain omasta lapsesta ja on uppoutunut korviaan myöten äitiyteen.
Siskoni ei ole koskaan julistautunut velaksi. Lapsia hänellä ei ole ja on itse myöntänyt ohimennen, ettei juurikaan nauti lasten seurasta edes silloinkaan, kun oikeasti rakastaa niitä lapsia. Silti ei kutsu lapsia räkänokiksi eikä vaadi, että sellaisia pitäisi pamauttaa kirveellä päähän, jos muuten eivät tottele. Ei puhu pahaa lapsiperheistä ja suhtautuu muutenkin asiallisesti erilaisiin perhemuotoihin. Ei ole muuttanut mieltään lapsiasiassa eli nyt on 41 vuotta täynnä ja edelleen ilman lapsia.
5, niinpä. Lapsia korostetusti inhoava vela on ihmistyyppi, joka suhtautuu mustavalkoisella intohimolla todennäköisesti kaikkeen. Asiat ja ihmiset "yököttävät" häntä tai ovat superihania, mutta ei mitään kovin laimeaa.
Minua taas tuollaiset mustavalkoisesri ajattelevat draamakuningattaret lähinnä ärsyttävät. En jaksa vaahtoamista suuntaan tai toiseen, oikeassa elämässä asiat ovat hyvin harvoin joko-tai.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 07:54"]
Mä niin toivon että yhdelle tuntemalleni velalle kävisi noin :D. Nauraisin niiiiiiiiin partaani, sen verran paljon velahöyryämistä harrastaa :D
[/quote]
Minä olin pitkään sitä mieltä etten koskaan ikinä perusta perhettä. Miehet joiden kanssa olin ollut ennen nykyistä eivät olleet isäainesta ollenkaan joten en yksinkertaisesti edes halunnut lapsia. Nykyisen kanssa sitten tuli lapsia johtuen juuri siitä että hänestä on isäksi. Kaverillasi voi olla sama ja lisäksi hänellä on ikää sen verran että jos meinaa perheen perustaa se olisi tehtävä nyt. Anna kaverin höyrytä rauhassa, tuskin se on sinulta pois.