Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mielialalääke aiheuttaa tiputteluvuotoa?

Vierailija
15.04.2015 |

Mulla on nyt parina kuukautena ollut todella vähäistä tiputteluvuotoa. Olen syönyt seronil nimistä mielialalääkettä kohta puoli vuotta. Se on helpottanut kuukautiskipuja sekä lyhentänyt myös niiden pituutta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä pitäisi aiheuttaa. Jos tulee kierron puolivälissä voi toki olla harmitonta ovulaatiovuotoa vaan.

Vierailija
2/9 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut lähinnä vähän menkkojen jälkeen sekä hieman ennen :o ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tiputtelu johtuu jostain muusta. Stressi, masennus ym. voivat aiheuttaa vuotohäiriöitä. 

Vierailija
4/9 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikuttava aine on  essilatopraami (vai miten se nyt kirjoitetaan), se voi lisätä kohtu- tai suolistoverenvuodon mahdollisuutta. Googleta lääkkeesi niin löydät netistä sen vaikuttavan aineen ja listan haittavaikutuksista.

Vierailija
5/9 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, googletin Seronilin, ja sen lääkeinfosta löytyi haittavaikutuslistan kohdalta seuraavaa:

Yleiset haittavaikutukset (yli 1 potilaalla sadasta): gynekologinen verenvuoto (esim. kohdunkaulan, kohdun, sukupuolielinten tai emättimen verenvuoto, runsaat tai epäsäännölliset kuukautiset)

Eli on mahdollista.

Vierailija
6/9 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi aiheuttaa. Lukee ihan pakkausselosteessa.

Vierailija
7/9 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon teille avustanne! Olette ihania :) Mulla on myös ympäri kuukauden jatkuvasti lievää menkkakipuilua. Sain jotain selvyyttä asiaan kiitos teidän :) pakkaus selosteen luin mutta en jotenkin vain huomannut. Voi johtua add:sta ja lievästä lukihäiriöstä. Kiitos vielä kerran! :) ap

Vierailija
8/9 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta mulla mielialalääke (Risperdal) aikoinaan tappoi kämmenistäni kaikki känsät :D Vuosia yritin päästä niistä eroon mutta mikään ei auttanut, ja sit tyyliin 2 viikkoa tota syötyäni kämmenet yks kaks parani, ei hajuakaan että miksi.

Vierailija
9/9 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh kuulostaa kyllä jännältä :D en tiedä onko tämä mahdollista, mutta entä jos stressi ja ahdistus on aiheuttanut sulle känsiä ja kun olosi on helpottanut, niin känsät ovat parantuneet? :D mitään muuta syytä en keksi. Ellei siinä ole jokin vaikuttava aine joka poistaa känsiä :D jännä! Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme