Miehet eivät jaksa
En voi puhua kaikista, mutta ainakin jokainen joka minua on tullut vastaa, ei jaksa jatkuvaa seksin himoani. Olen 22 vuotias nainen ja lapsen saannin jälkeen himoni vain paheni! Miehet sanovat minua seksiaddiktiksi, mutta en ole varma onko siinä muuta haittaa kuin suhteiden kestämättömyys. Eikä kyse ole siitä, että olisin yhden asennon ihme tai lahna, rakastan ottaa suihin, tykkään anaaliseksistä ja olen yleensäkin avoin kaikille uusille kokemuksille.
Onko täällä seksiaddikteja? Onko siitä tosiaan kuinka paljon haittaa vai olenko vain tavannut vääriä miehiä?
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 01:20"]
Äääähhh oikeesti, haluaisin sitä munaa jo...!!! Kunnon seksiä ollut viimeksi pääsiäisenä :( Tänäänkin menin miehen munan päälle istumaan nahkahousuissa ja rintsikoissa ja mies vaan sanoi kiukkuisena että haluaa nukkua. N20
[/quote] Olisit ottanut nahkahousut pois jalasta. ;)
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 10:07"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 01:20"]
Äääähhh oikeesti, haluaisin sitä munaa jo...!!! Kunnon seksiä ollut viimeksi pääsiäisenä :( Tänäänkin menin miehen munan päälle istumaan nahkahousuissa ja rintsikoissa ja mies vaan sanoi kiukkuisena että haluaa nukkua. N20
[/quote] Olisit ottanut nahkahousut pois jalasta. ;)
[/quote] Moi N20, mikä ettei pieni pitkäkestoinen yhdyntä kiinnostaisi minuakin. Kokeillaanko yhdessä? / M
Taitaa olla feikkejä kaikki noi kirjoittelijat.
Mitä mieltä olit ap muuten Levottomat kolmosesta ?
En ole feikki ja ikävä jos koet ongelmani sillä tavoin. Koska minulle tässä ei ole mitään feikkiä vaan asia joka oikeasti painaa mieltäni. Levottomat kolme? en ole nähnyt. Ap
Juu tuttua! Olen 23v nainen ja samasta ongelmasta kärsinyt jo nelisen vuotta. Haluan siis _koko_ ajan. Olen nyt ensimmäistä kertaa oikeasti toimivassa parisuhteessa, ja 22- vuotias avopuolisoni antaakin mulle todella hyvää seksiä 1-3 kertaa päivässä. Useimmiten silti pidän vielä omaa kivaa pari kertaa. Pettää en aio, aiemmissa parisuhteissa olen siihen sortunut. Hyvä näin :)
N23
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 19:56"]
Mä en saa edes kertaa päivässä. Ymmärrän kyllä että työt verottaa miestä ja meillä on lapsia mutta silti... Haluan jatkuvasti! N25
[/quote] Hei N25, missä päin olet ja haluatko oikeasti muutakin kuin parin minuutin rynkytystä? / M