35 v mies ja nainen 47 v - voiko suhde onnistua
Auttakaa minua, puumaa tai boomeria, menin ihastumaan 35 v mieheen ja välimatkaakin on muutama sata kilometriä. Voiko tää toimia? Kertokaa kokemuksia. Luulin että olen tunnevammainen enkä kykene minkäänlaisiin tunteisiin enää mutta näköjään pystyn.
Kommentit (17)
Mites lapsiasiat? Eikait siinä muuta.
Molemmat olette jo aikuisia ja ikäerolla ei ole merkitystä. Tehkää sitä mikä teille tuntuu olevan paras ratkaisu
Kokeilemaan vain! Sillähän se selviää. Meillä on miehen kans ikäeroa 10v. Aluksi sitä ajatteli jonkun verran, mutta nyt se on vaan hassua välillä muistaa
enemmän toi välimatka mietityttää kuin ikäero. voihan suhde onnistua ikäerosta ja välimatkasta huolimatta kuitenkin!
35 vuotias ei ole enää mikään poikanen, tietää mitä haluaa. Kuten toki myös 47 vuotias nainenkin. Kukaan ei kysellä suhteen toimivuudesta jos asiat olisivat toisin päin eli nainen 35v ja mies 47v. Olen itse 47v nainen enkä kokisi ongelmaksi miehen ikää tässä tapauksessa.
Elämä todennäköisesti mallillaan tuon ikäisillä, lapset hankittuna tai sitten ei (eikä niitä enää hankita). Asunto ja ammatti kunnossa. Joten minusta ei onnistumisongelmia ainakaan iän puolesta.
No tällä hetkellä tuntuu että ois Ok jos jörnis muutaman vuodenkin, oon niin ihastunut, mutta tosiasia on se että miehellä ei ole lapsia ja niitä haluaa. Itselläni yksi teini, ja uusia en tee, vaikka krista kiuru ja laura Malmivaara tekevätkin.
47v on GenX eikä mikään boomeri, prkl.
Ja miksei toimisi? On noita isompiakin ikäeroja ja suhteet ovat kestäneet vuosikymmeniä.
Kyllä. Tiedän pariskunnan about täs ikähaarukassa.
Voi toimia jos tämä mies on aito ja haluaa samaa mitä sinäkin suhteeltanne. On siis kokemusta, minulla on ollut tasan 10 vuotta itseäni vanhempi naiskumppani. En ole enkä tule olemaan "perheiskä-mies" kumppanin naise ikä ei ole minulle sellainen kynnys mikä monille ehkä olisi.
Ollaan nyt muutama vuosi seurusteltu just tuolla ikäerolla.
Meille sopii, eikä muiden mielipiteitä ole missään vaiheessa edes mietitty. Alussa isoin kynnys oli mulla; vakuuttua siitä, että mies ei oikeasti halua lapsia, vaikka viihtyy niin hyvin sisarensa lapsien enona ja tulee loistavasti toimeen kymmenvuotiaani kanssa.
Itsenäisiä, aikuisia ihmisiä oltiin jo suhteen alussa.
Ihanaa, kiitos positiivisista kommenteista! Tapaan tän ihanuuden huomenna ja annan mennä, enkä jarruttele 😊
Mies tulee lähtemään nuoremman matkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mies tulee lähtemään nuoremman matkaan.
Tai sitten ei. Onko sillä ylipäätään väliä, kenen matkaan kukakin lähtee, jos ero tulee? Nuorista tykkäävä on nuorten kanssa, vanhemmista tykkäävä vanhempien kanssa ja loput ei tuijota ikää.
Tuollainen ikäero ei ole yhtään mitään tuossa vaiheessa. Kumpikin on "tukevasti" aikuinen. Anna mennä vaan, kerran täällä eletään ;)
Itse olen ihastunut juurikin 36v mieheen ja olen häntä 11v vanhempi. Ajattelen, että tuskinpa hän kuitenkaan minusta olisi tarpeeksi kiinnostunut vaikka on selkeästi osoittanut kiinnostumisen merkkejä. Hän ei kuitenkaan tiedä ikääni ja minua luullaan yleensä nuoremmaksi kuin olen. Siksikin ajattelen että jos ikäni paljastuisi hänelle, niin olisiko enää kiinnostunut. Ja ehkä kuitenkin ajattelisin kokoajan, että hän ei kauaa kuitenkaan kanssani olisi vaan löytäisi oman ikäisensä naisen.
Voi hyvinkin toimia. Menin naimisiin 38-vuotiaana 27 vuotiaan miehen kanssa. Olemme edelleen onnellisesti yhdessä yli kymmenen avioliittovuoden jälkeen. Lapsia emme tehneet tai edes yrittäneet yhteisestä päätöksestä.
Ei.