Onko täällä muita jotka aikoo (joutuu) viettämään uuden vuoden aaton yksin?
Oli tarkoitus mennä konserttiin, mutta Sanna päättikin ettei mennä mihinkään konserttiin. Sellainen uuden vuoden lahja meille yksinäisille
Kommentit (14)
Karanteeni uusivuosi minulla. Ei käy kuin ruokalähetti oven ulkopuolella. Ja sekin kontaktiton. Ehkä katson raketteja ikkunasta.
Perjantainakos se oli? Ihan normaalisti kotona olen yksin, mikäs tässä.
Sanna yrittää pelastaa henkesi,olisit kiitollinen.
Näillä näkymin olen yksin uuden vuoden aaton. Tytär menee isälleen ja tapailemani mies on varmaan vielä silloin reissussa.
Aion viettää ilman ihmisseuraa, pidän seuraa kissoille jotka paukkuja arkoo. Kivaa on niinkin, en valittaisi. Mukavaa olla kotisohvalla ja sitten päästä nukkumaan, kun alkaa väsyttää. Terveisin 34-v vanhus.
Vierailija kirjoitti:
Sanna yrittää pelastaa henkesi,olisit kiitollinen.
Baariin saa mennä mutta ei konserttiin
Kuinka jaloa
Ei se haittaa, jos ei tunne, että pitäisi olla juhlimassa. Nuorella saattaa näitä tunteita ollakkin.
Koronan takia en tapaa nyt ketään. Fiilistelen kotona joulukuusta ja -valoja, laitan jotain hyvää syötävää, ehkä katson leffan tms. Jos jaksan, ajan lähikaupunkiin katsomaan kaupungin järjestämän ilotulituksen.
Yksin taidan olla. Pääsen töistä klo 20, ja tuskin miesystävä tulee luokseni. Asuu 100 km päässä.
Yksin, eikedes harmita. Oli niin rankka sukujoulu, että nautin yksinolosta
Juu, tämäkin 35-vuotias vanhus viettää uudenvuodeaaton yksin. Ei ole mitään suunnitelmia .
Joo