Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin parisen kuukautta tinderissä erittäin huonolla menestyksellä, joten poistin koko sovelluksen ja nyt kaikki seksihaluni ovat tiessään

Vierailija
29.12.2021 |

Olin siis kunnon runkkari ennen tinderiin liittymistä, joka päivä vähintään kerran piti paineet tasata. Pari vuotta eron jälkeen olin sinkkuna ja sitten kyllästyttyäni yksinoloon ja itseni räpläämiseen, päätin yrittää tinderistä löytää seuraa. No siitä kokemuksesta ei jäänyt kuin yksi irtopano, suurin osa ei edes vastannut viesteihin, jos nyt edes jotain mätsejä sattui tulemaan. Huonon menestyksen johdosta itsetunto alkoi tippumaan pohjamutiin, kun ilmeisesti olen täysi nolla parisuhdemarkkinoilla. Poistamisen jälkeen kivi putosi rinnalta ja ahdistus oli heti tiessään, mutta seksihalutkin katosi sen siliän tien, jostain kumman syystä. En tiedä mitä hain tällä, kunhan vain kerroin kokemukseni tinderöinnistä. Eli jos kiinnostaa pilata itsetunto ja tuhota seksihalut, niin tinder vaikuttaa aika hyvältä vaihtoehdolta. Semmonen kelpaamattomuuden tunne on vahva tuon kokemuksen jälkeen, kyllähän tuo sovellus paljastaa sen kuinka haluttavaa seuraa ihminen on parisuhdemarkkinoilla. Jotkut saa, jotkut ei, itse en.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos sillä nyt merkitystä on, niin olen mies. Ap

Vierailija
2/5 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvasin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan saman vaikutuksen minä olen saanut parisuhteessa. Mies on arvostellut rumaksi, eikä halua seksiä, joten itsetuntoni on laskenut, enkä minäkään enää halua sitä.

Olen miettinyt, että ehkä haluttomuuteni paranisi sinkkuna, jos joku muu mies haluaisi seksiä kanssani.

N

Vierailija
4/5 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvasin!

Hehe, no eipä tuo varmasti yllätä ettei tavismiehenä tuolta seuraa löydy.

Vierailija
5/5 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan saman vaikutuksen minä olen saanut parisuhteessa. Mies on arvostellut rumaksi, eikä halua seksiä, joten itsetuntoni on laskenut, enkä minäkään enää halua sitä.

Olen miettinyt, että ehkä haluttomuuteni paranisi sinkkuna, jos joku muu mies haluaisi seksiä kanssani.

N

Miksi ylipäätään olet valinnut tuon kaltaisen ihmisen mieheksesi? Itse en hauku naistani, vaan kohtelen häntä kunnioittavasti, mutta palstaa lukiessa tuntuu, että ne miehet, jotka eivät kohtele naistaan hyvin, ovat usein suhteessa. Karua on kiltin miehen kohtalo, tosin minäkin tarpeen tullen ärähdän, mutta pinnani on pitkä. Vaikka olen kiltti, niin en ole mikää tossu enkä vässykkä, paskaa en ota vastaan keneltäkään, olen periaatteen mies. Kohteliaalle herrasmiehelle tässä modernissa yhteiskunnassa ei ole kuin palkollisen virka, naiset vie joku muu. Kai tässä pitää alkaa röyhkeksi mulkuksi sitten itsekin, ei näköjään ole mitään hävittävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi