Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olenko ainoa aikuinen

Vierailija
29.12.2021 |

..joka tajuaa että parisuhteeseen mennään normaalisti rakkaudesta. Ei statuksen, rahan tai ulkonäön takia. miten pihalla ihmiset voi olla kun puhuvat tasoista? yritä löytää joku tasoisesi? luuleko nää että rakkaus katsoo jotain helkkarin ammattia,tasoa tai varallisuuttaa?

Sellaset ihmiset on onnenonkijoita negatiivisella arvostuksella jotka tasoista puhuu. Kuka hullu haluaa olla sellasen kpään kanssa joka on todennäköisesti kanssasi vain sen rahan takia tai jotain? Sitten kun raha loppuu tai sairastuu niin sanottu feikkirakkaus katoaa? luuleko nää onnenonkijat että sellainen mies puolustaa naista tosipaikan tullen? tai toisinpäin.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ah, sieltä hän saapuu, valkoisella hevosella ratsastaen: unelmien prinssi!

Sama kohtaus nykyaikaan käännettynä: oi miten sulavasti hän kaartaa Jopollaan trendiparta suittuna kahvilaan! Jo ensimmäisestä yhteisestä decaf-kauramaito-lattesta lähtien olemme erottamattomat. Hän on Se Ainoa Oikea. Saamme toisemme ja loppuelämä on ihanaa silmiintuijottelua ja toisen loputonta palvomista.

Likaiset sukat lattialla tai toisen tapa jättää keittiön kaapin ovet auki sammuttavat tehokkaasti kaikki romanttiset tunteet. Siitä alkaa epäilys: eikö hän olekaan Se Oikea, kun arki onkin epäromanttista?

Vierailija
22/29 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain lapsellinen. Kannattaa muistaa, että suhteessa on kaksi. Voi olla karvas pala nieltäväksi, kun tajuat, että kumppani ei olekaan sinun kanssasi puhtaasta rakkaudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kulttuuri luo kuvaa siitä, mitä rakkaus on, mutta todellinen rakkaus saa usein väistyä muiden prioriteettien tieltä. Tosielämässä ritarit eivät pelasta neitoja rakkauden pilvilinnoihin.

Todellista rakkautta ei mikään voita. Et ole rakastunut tai rakastanut. Minä olen. Onneksi. Alapeukutuksista täällä huomaa miten kylmiä katkeria ihmisiä Suomalaiset tuntuvat olevan. Oikeastaan aika pelottavaa. No ehkä todellisessa maailmassa  on hienompia ihmisiä kuin tällä palstalla.

Vierailija
24/29 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on nostettu liian korkealle jalustalle. Sen korostaminen jättää muut ihmissuhteet varjoonsa. Vaatimus siitä, että romanttinen kumppani toteuttaa kaikki toiveesi ja tarpeesi, on ahdistava.

Vierailija
25/29 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus on nostettu liian korkealle jalustalle. Sen korostaminen jättää muut ihmissuhteet varjoonsa. Vaatimus siitä, että romanttinen kumppani toteuttaa kaikki toiveesi ja tarpeesi, on ahdistava.

Ehkä mutta kun rakkaus ON kemiaa niin mitkään jalustalle nostamiset eivät vaikuta suuntaan tai toiseen. Ei voi mitään. Sen takia jotkut haluavat lapsia yhdessä. Ja ollaan yhdessä loppuun asti. Nykyihmisellä tämäkin on jotenkin unohtunut. Ne jotkut jopa kuolevat melkein yhtäaikaa kun toinen lähtee. Tarinoita on paljon. Se on todellista rakkautta mutta kun ihmiset on pinnallisia  minäminä-ihmisiä niin paskaksihan kaikki menee.

Vierailija
26/29 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kaksi onnenonkijaa alapeukutti. Minä mikään onnenonkija ole öh miten kehtaat? Voi voi.

"Joku on jostain mahdollisesti eri mieltä ku minä!!!! Minä kyllä haukun sen täällä vauvalla, nih! En edes keskustele tai yritä selvittää mitä se toinen ajattelee tai miksi! Koska kyllä minä "sellaiset" tiedän!!! Nii!!"

Yritä edes.

No yritetään. En halua onnenonkijoita riasakseni. Niin nähty todellisessa elämässä. Henkilökohtaisesti onneksi ei ole ollut. Ja varallisuuteni pidän visusti omanani. Rakkaus voittaa. Olkoonkin sitten niin että olen romantikko.

Vierailija
27/29 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus ON kemiaa. Se ei katso tasoja. Ootteko jotain apukoululaisia?

Kiistätkö siis, että tietyt ihmiset kohtaavat enemmän kemiaa kuin toiset tai mahdollisesti kohtaavat enemmän ihmisiä, jotka toivoisivat, että sitä kemiaa olisi löytynyt? Se "taso" kuvaa vain sitä, kuinka haluttava ihminen on vastakkaisen sukupuolen silmissä mikäli heterosuhteista puhutaan. Mikäli minä saan Tinderissä 15 mätsiä ja joku toinen 150 mätsiä niin et voi väittää, etteikö hän olisi paremmassa lähtöasemassa kumppania etsittäessä.

Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että minä en voisi löytää rakastavaa suhdetta tai en voisi olla erinomainen kumppani jollekin. Tunteet ovat aitoja, jos niitä tulee, mutta "taso" kertoo hieman, kuinka moni on valmis edes antamaan niille mahdollisuuden sun kanssa.

Lisäksi osa ihmisistä arvottaa hieman eri tavalla eri piirteitä. Tietysti se tekee varianssia "tasoihin". Esimerkiksi erityisesti nuorten ihmisten keskuudessa vanhemmuus on "tasoa" alentava ominaisuus, mutta mulle pelkkää plussaa naisessa, koska mulla on itsellä ikää ja olen vanhempi. Tietenkään en arvioi kumppaniehdokkaitani tasojen perusteella ja olen jokaista seurustelukumppaniani rakastanut.

Lyhyesti, jos tasoja ei ole olemassa niin yhtä moni kokee Danny DeViton ja Brad Pittin seksuaalisesti kiinnostavana ja potentiaalisena kumppanina.

Vierailija
28/29 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tinderi ei kuitenkaan välitä sitä kemiaa muuta kuin pinnallista ulkonäkö/raha/status. Olen ollut melko monen naisen kanssa ja joidenkin tuoksu on ollut jollain lailla epämiellyttävä. Ei kemiaa.

Tietysti tietyissä porukoissa /piireissä on enempi mahdollisuuksia kohdata joku. Nuoruusajan bileet jne. Mutta ihastuminenkin on eri asia kuin rakastuminen. Kyllähän minäkin pinnallisesti saatan ihastua ja olla suhteessa. Näin on aikoinaan monesti ollutkin mutta rakkautta se ei välttämättä ole. Suhteet päättyneet.

En vain voi sietää onnenonkijoita joiden  niinsanottu rakkaus loppuu kun rahat loppuu. No tällaista ei ole käynyt mutta mitä olen seurannut niin surkeeta. Pinnallista paxkaa. Ne joiden kanssa olen ollut niin olen rehellisesti sanonut olevani vähävarainen. Nyt asiat on toisin. Mutta olen todella varovainen koska en edelleenkään halua että joku on kanssani vain siksi että on rahaa.

Vierailija
29/29 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä ideaalisesti tai ehkä jopa naiivisti ajatella noin. Totuus kuitenkin on, että tarpeeksi matalalla statuksella ei ole mahdollista saada sitä parisuhteeseen johtavaa rakkautta ja vaikka saisikin niin jossain vaiheessa pitää ottaa huomioon myös järkiseikat ja katsoa tulevaisuuteen. Silloin ei enää voi mennä sydämet silmissä luottaen siihen, että kyllä kaikki järjestyy kunhan vain tarpeeksi rakastaa. Kyllä parisuhde on yhtälailla sekä rakkautta että järkeä. Se on seksuaalista vetovoimaa, kemioiden kohtaamista ja myös pohtimista siitä onko tämä ihminen sellaisessa asemassa ja elämäntilanteessa, että hänen kanssaan kannattaa sitoutua johonkin pidempään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi