Posti vaikuttaa hirveältä työpaikalta tän ohjelman perusteella
Me postilaiset- ohjelman oli kai tarkoitus olla joku kasvojenkohotus postille ja ilmeisesti myös kannustaa ihmisiä hakemaan tonne töihin. Vaikuttaa ihan kauhealta työpaikalta! Tosi huono yhteishenki ja jotenkin kireä meininki.. ja tuo leikelty bimbonainen vaikuttaa kamalalta pomolta.
Onko täällä ihmisiä, jotka ollu postilla töissä? Onko meininki oikeasti tollasta?
Kommentit (10)
Joo vaikuttaa jotenkin kankealta tuo kommunikointi esihenkiöiden ja työntekijöiden välillä. ☹️
Oli avoin paikka postille töihin. Huono tuntipalkka ja nollasopimus. Hain. Pääsin haastatteluun. Ei valittu paikkaan. Kai tonne(kin) on hakijoita valtavat määrät?
Rekryävät näköjään kovasti ainakin somen puolella englannin kielellä, I wonder why....
Posti on kyllä nykyään niin epäluotettavaa, että ei siellä voi asiat hyvin olla.
Toi enkkua puhuva mies, joka ajelee autolla öisin; mikä sen virka on?? Ja miksi se on töykeä.
Vierailija kirjoitti:
Postissa on militaristinen työkulttuuri. Tuotantoesimiehiksi nostetaan laiskimmat ihmiset, jotta heidät saadaan pois olemasta muiden tiellä tukkona. Sitten he muuttuvat virtsa-aivoiksi, koska kompetenssi ei riitä muuhun. Terveisiä logistiikkakeskuksesta Vantaalta.
Kuulostaa ihan varhaiskasvatukselta.
Vierailija kirjoitti:
Toi enkkua puhuva mies, joka ajelee autolla öisin; mikä sen virka on?? Ja miksi se on töykeä.
Niin päivä- kuin yöjakajilla tulee kaikenlaisia ongelmia kesken työvuoron. Saattaa esim. työpuhelin hajota (jakokirja on puhelimessa digitaalisena) tai vaikka ajoneuvoon voi tulla vika. Se öisin ajeleva mies tulee apuun kun tulee jokin tällainen tilanne. Hän tuo esim. jakajalle uuden kännykän ja näin työ taas jatkuu.
No eihän tohon ohjelmaan voi missään nimessä kuvata mitä täällä oikeasti tapahtuu, ihmiset karjuu toisilleen ja osa porukasta on niin järkijättöistä, että tarttis holhoojan. Ja itse tuotantoprosessiin en edes lähde kommentoimaan muuta kuin että paljon on muuttunut laadun taso siitä kun aloitin firmassa.
T. Postimies
En ole katsonut ohjelmaa ollenkaan, en ole vain pystynyt, juuri siksi, että olen ollut Postin tiloissa tytäryhtiön kirjoilla töissä... Sinänsä itse työssä ei ole ollut vikaa, se on fyysistä, mistä pidänkin, mutta moni muu pikkuasia mätti pahasti, monesti varsinkin "esihenkilöiden" ammattitaito. Onneksi sain muualta työtä!