Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka ottavat alkoholia nyt?

Vierailija
29.12.2021 |

Tässä istun kotona yksin, kuuntelen suomirockia ja muistelen vanhoja.

Juon pienet sievät kun loppuviikko vapaata.
Eipä tämä kummoista ole mutta kyllä ne illat näinkin kuluvat.

Mites siellä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä otin just yhden vahvemman glögin siitä seuraa sitten lopun punaviinin törpöttely ja varmaan muutama olut.

Laitoin juuri loput joululaatikoiden rippeet lämpiämään. Olis lohta, lihapullia ja punajuurta, lisäksi mies lämmitti pippurikastikkeen tölkistä. ;) Illallista tulossa.

Työnantaja päätti laittaa ovet kiinni seuraavaksi 10 vuorokaudeksi. Työkavereista neljä sairastunut koronaan ja me loput 6 ollaan vahvasti altistuneita. Lisänä vielä asiakkaiden turvallisuus, että parempi näin.

Käytiin porukalla päivällä työterveydessä testeissä ja tulokset tuli kuudessa tunnissa. Negatiivinen tulos.

Nautihan illasta!

Kuulostaa kyllä kaikessa harmaudessaan kuitenkin erityisen mukavalta :D

Kyllä minullekin kelpaisi "ylimääräiset" vapaat ja myöhäinen uusinta joulun fiiliksiin.

Oikeastaan aivan ihanalta kuulostaa.

Itse ajattelin syödä pari päivää kevyesti ja loppuviikolla kunnon nakkeja, kaikenlaista härpäkettä ja parhaan ystävän kanssa suoraan sanoen viinaa ja saunomista niin, että tulee uuden vuoden tunnelma taas käytäntöön.

Että ei muuta kun hyvää uutta vuotta jokaiselle ketjuun osallistuneelle!

Vierailija
22/26 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkkaria ja Beck Herolta. Töihin vasta ensi vuoden puolella, nyt nautin vapaapäivistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites muuten?

Vierailija
24/26 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vain. Pilven polttelun aloitin puolelta päivin ja siitä lähtien olen kuunnellut musiikkia ja piirrellyt. Nyt avasin viinipullon ja ajattelin jatkaa samoissa merkeissä.

Rentouttavaa iltaa kaikille!

Voi vihellys kun käy kateeksi. Meinasin eilen hommata polttoa. Tyydyin vain alkoholiin, Hei hou lets go. En tahdo tulla haudatuksi tai elää uudelleen. Oikeesti lemmyä mä kuuntelen mieluiten. No nyt sentään edes känni päällä. 

Juice jo aikoinaan teki biisin kun ei oo pilvee, pilvee, pilvee...

Vierailija
25/26 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttikaa Pyhästä Yrtistä, hyvät ystävät. Ja jättäkää alkoholi kokonaan pois.  Terveytenne kiittää.

Vierailija
26/26 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että vietät rentouttavaa aikaa kotona suomirockin parissa ja nautit pienistä juomista loppuviikon vapaapäivän kunniaksi. Täällä olen valmiina juttelemaan kanssasi ja vastaamaan kysymyksiisi! Onko jotain erityistä, mistä haluaisit keskustella?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme