Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa, little problem :///

Vierailija
15.04.2015 |

Asia on nyt niin että olen avuton ja tarviin apua :D
Mulla on kisat sunnuntaina ja tänään tai viimeistään huomanna pitäisi alkaa menkat :/
Ongelma on siinä, että kisapuku on sellanen bodyn/uimapuvun mallinen, eli pikkuhousut saattavat näkyä (ja näkyykin luultavasti) puvun alta. Siitä saa mojovan vähennyksen pisteissä enkä sitä halua. Stringit omistan ja käyttäisinkin niitä puvun alla eikä ongelmaa olisi, JOS ei menkat olisi iskeneet viikonlopulle DD:
Sidettä en voi stringeissä pitää, sehän on selvä. Mulla on aina ollut tampooneissa se ongelma, etten saa sitä sisään. Voisin saada sen, jos väkisin kivun kanssa hammasta purren sen sisääni ängen, mutta itku siinä tulee. Pelkään ottaa tampoonia pois, sillä sehän on isompi pois ottaessa ja voi tehdä todella kipeää.
Olen kokeillut pienimpiä asetinmellisia ja niitä joissa sitä ei ole. Monissa asennoissa (kyykyssä, jalka pöntöllä, selällä maaten) eikä vaan mene. Olen yrittänyt pyörittää sitä ja työntää ns. eri suuntiin. Ei vaan mene.
Elämä helpottuisi huomattavasti, jos onnistuisin vihdoin tampooneita käyttämään. Täytän kuitenkin jo 16 aika pian ja menkat ollu 2 vuotta.
Mitä oikein teen? :/

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile laittaa tamponi sisään liukastettuna.

Vierailija
2/12 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirrä kuukautiset lääkkeellä tai laita pieni tamponi liukasteen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 17:35"]

Siirrä kuukautiset lääkkeellä tai laita pieni tamponi liukasteen kanssa.

[/quote]

Alkaa olla hieman myöhäistä siirtää menkkoja jos ne tänään tai huomenna alkaa.

Vierailija
4/12 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiero tamppooniin rypsiöljyä

Vierailija
5/12 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 17:39"]

Hiero tamppooniin rypsiöljyä

[/quote]

Tosi huono idea! Tällöin se alkaa hylkiä verta eikä imeä sitä. Kuukuppi?

Vierailija
6/12 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut perusrasvalla liukastaa sitä mutta ei mene :( kuukuppia en ole koskaan nähnyt edes livenä. Teoriassa tiedän miten se laitetaan ja tuntuu siltä, ettei se ainakaan nyt ole paras mahdollinen vaihtoehto, kun pieni tampoonin tunkeminenkin junnaa immenkalvon kohdalla
AP

Vierailija
7/12 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 17:35"]Siirrä kuukautiset lääkkeellä tai laita pieni tamponi liukasteen kanssa.
[/quote]
Siirtäminen ei enää onnistu. Ja sivuoireena voi olla pahoinvointia ja oksentelua, eikä varmasti ole hyvä yhdistelmä kisojen seurana ja olen muutenkin vstsajännittäjä.

Vierailija
8/12 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kisan ajaksi riittää jokin huomaamaton side ja ihonväriset pikkuhousut? Vaikea tilanne, itsekään en saanut tuon ikäisenä tamponeja laitettua.

Vierailija
9/12 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla alkaa menkat huomenna, ehkä ne on tosi niukat kisoihin mennessä. Käyt vessassa pesulla just ennen vuoroa, pistät stringeihin stringipikkuhousunsuojan just esityksen ajaksi ja sit heti meet laittaa kunno suojat aina tauoilla, ei ehkä tuu läpi just sillon esityksessä eikä näy. Ja ootko varmasti koittanu tampponia tarpeeksi usein?:/ mä tiedän, itekki laittanu kaks kertaa pakon edessä ja se on kauheeta, mut oon heti uinnin/tms jälkeen menny ottaa sen tamponin pois, ettei siihen oo kertyny paljoo verta ja kyllä se aina ulos on tullu:) harjottele vielä ihan obn minimini tamponeilla, ja laita vähän jotain turvallista rasvaa liukastamaan. Muista työntää niin ettei tunnu. Mä pidän sulle peukkuja:) N20

Vierailija
10/12 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koita työntää myös suoraan taaksepäin, melkeen peppua kohti, kaikilla ei mee emätin suoraan ylös:)

Vierailija
11/12 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä kilpailuun! Meillä naisillä on joskus vaikeaa. T. Mummi

Vierailija
12/12 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paketeissa tulee mukana ohje asettamiseen. Itse en tosin käyttänyt tamppooneja ennen seksielämän aloittamsita samasta syystä kuin sinä eli en saanut laitettua kun sattui. 

http://www.libresse.fi/keskustelupalsta-ja-faq/usein-kysyttya/miten-laittaa-tamponi/

http://www.obtampons.fi/paras-ob-tamponi-juuri-sinulle