Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokeeko kaikki ihmiset musiikin samalla tavalla?

Vierailija
29.12.2021 |

Siis tarkoitan, että jos on joku melankolinen tai sitten pirteä tai vastaavaa, niin kokeeko kaikki sen samalla tavalla. 🤔

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kysymys. Mieti nyt, millaiset ovat kapellimestarin aivot ja millaiset jonkun metalliasentajan aivot.

Vierailija
2/10 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei varmaankaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa kysymys. Mieti nyt, millaiset ovat kapellimestarin aivot ja millaiset jonkun metalliasentajan aivot.

Mieti nyt vähän itsekin mitä suollat.

Vierailija
4/10 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Minä tulen suorastaan vihaiseksi kaiken maailman popista ja iskelmäpaskasta, jota muut kuuntelevat iloisina.

Vierailija
5/10 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään koe.

Mä tulen iloiseksi kunnon speedmetal-mätöstä, mutta joku toinen voi siitä yhtä pahoin, kun mä jostain Juha Tapiosta...

Melankolinen melodinen metalli saa mun sisimpään lämpimän tunteen, mutta joku muu haluaa viiltää ranteet auki kuunneltuaan muutaman biisin.

Ja niin edelleen.

Vierailija
6/10 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli töissä yks muija joka ei kuunnellut musiikkia. Puhelimen soittoäänenäkin oli linnunlaulua. Autolla ajo radio kiinni. Sit taas minä joka kuuntelee keskimäärin 4h päivässä, joten tähän viitaten väitän, että eivät koe. Ja eihän sit deathmetalin rääkymiskähinää voi täysillä aivosoluilla kuunnella.

Vierailija
7/10 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan. Minä tulen suorastaan vihaiseksi kaiken maailman popista ja iskelmäpaskasta, jota muut kuuntelevat iloisina.

👍grab them of the ass and neck and throw them away! It is the only change.

Vierailija
8/10 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli töissä yks muija joka ei kuunnellut musiikkia. Puhelimen soittoäänenäkin oli linnunlaulua. Autolla ajo radio kiinni. Sit taas minä joka kuuntelee keskimäärin 4h päivässä, joten tähän viitaten väitän, että eivät koe. Ja eihän sit deathmetalin rääkymiskähinää voi täysillä aivosoluilla kuunnella.

Ei ihan niinkään. Monet huippuälykkäät ovat juurikin vaihtoehtomusiikin suurkuluttajia. Oma ÄO:ni on testattu ja riittäisi Mensaan, lempigenreni on death metal.

Vierailija
9/10 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ukka Harald Friman

Tämä kaikkihan johtuu paljon siitäkin kun kerroin avoimsesti tulleeniu lapsena seksuaalisesti hyväksikäytetyksi on Juntusen kiinteistöhuoltokin katsonut sen syyksi kiusata minua. Minkälainen ajatusmaailma on tällaisten tekojen takana Harald Friman

Kiinteistöhuolto Juntunen kieltäytyy korjaamasta oveni turvalukkoa. Lukko on jumissa enkä pääse asuntoni mutta kiintiestöhuolto Juntunen kieltäytyy korjaamasta sitä. Ei kuulemma kuulu heille, no kyllähän vaan kuuluu. Etelä-Haagassa kiinteistöhulot näemmä tekee mitä huvittaa. VUOKRA ISÄNÄT TIMO SARAPÄÄ. Valmistautukaa hyvittämään minulle kuukaudsen vuokra. Juntusen kiinteistöhulot käy varkain ihmisten asunnoissa ja pöllii tavaroita niistä kuten minulta eikä ota mitään vastuuta syyttömän miehen kiusaamisesta

Vierailija
10/10 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole edes whitetrashiä vaan white-somalies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan