Kokeeko kaikki ihmiset musiikin samalla tavalla?
Siis tarkoitan, että jos on joku melankolinen tai sitten pirteä tai vastaavaa, niin kokeeko kaikki sen samalla tavalla. 🤔
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Olipa kysymys. Mieti nyt, millaiset ovat kapellimestarin aivot ja millaiset jonkun metalliasentajan aivot.
Mieti nyt vähän itsekin mitä suollat.
Ei todellakaan. Minä tulen suorastaan vihaiseksi kaiken maailman popista ja iskelmäpaskasta, jota muut kuuntelevat iloisina.
No ei tietenkään koe.
Mä tulen iloiseksi kunnon speedmetal-mätöstä, mutta joku toinen voi siitä yhtä pahoin, kun mä jostain Juha Tapiosta...
Melankolinen melodinen metalli saa mun sisimpään lämpimän tunteen, mutta joku muu haluaa viiltää ranteet auki kuunneltuaan muutaman biisin.
Ja niin edelleen.
Meillä oli töissä yks muija joka ei kuunnellut musiikkia. Puhelimen soittoäänenäkin oli linnunlaulua. Autolla ajo radio kiinni. Sit taas minä joka kuuntelee keskimäärin 4h päivässä, joten tähän viitaten väitän, että eivät koe. Ja eihän sit deathmetalin rääkymiskähinää voi täysillä aivosoluilla kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan. Minä tulen suorastaan vihaiseksi kaiken maailman popista ja iskelmäpaskasta, jota muut kuuntelevat iloisina.
👍grab them of the ass and neck and throw them away! It is the only change.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli töissä yks muija joka ei kuunnellut musiikkia. Puhelimen soittoäänenäkin oli linnunlaulua. Autolla ajo radio kiinni. Sit taas minä joka kuuntelee keskimäärin 4h päivässä, joten tähän viitaten väitän, että eivät koe. Ja eihän sit deathmetalin rääkymiskähinää voi täysillä aivosoluilla kuunnella.
Ei ihan niinkään. Monet huippuälykkäät ovat juurikin vaihtoehtomusiikin suurkuluttajia. Oma ÄO:ni on testattu ja riittäisi Mensaan, lempigenreni on death metal.
ukka Harald Friman
Tämä kaikkihan johtuu paljon siitäkin kun kerroin avoimsesti tulleeniu lapsena seksuaalisesti hyväksikäytetyksi on Juntusen kiinteistöhuoltokin katsonut sen syyksi kiusata minua. Minkälainen ajatusmaailma on tällaisten tekojen takana Harald Friman
Kiinteistöhuolto Juntunen kieltäytyy korjaamasta oveni turvalukkoa. Lukko on jumissa enkä pääse asuntoni mutta kiintiestöhuolto Juntunen kieltäytyy korjaamasta sitä. Ei kuulemma kuulu heille, no kyllähän vaan kuuluu. Etelä-Haagassa kiinteistöhulot näemmä tekee mitä huvittaa. VUOKRA ISÄNÄT TIMO SARAPÄÄ. Valmistautukaa hyvittämään minulle kuukaudsen vuokra. Juntusen kiinteistöhulot käy varkain ihmisten asunnoissa ja pöllii tavaroita niistä kuten minulta eikä ota mitään vastuuta syyttömän miehen kiusaamisesta
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole edes whitetrashiä vaan white-somalies.
Olipa kysymys. Mieti nyt, millaiset ovat kapellimestarin aivot ja millaiset jonkun metalliasentajan aivot.