Suosittele kivaa harrastustasi!
Ei mitään purjehdusta, vuorikiipeilyä tai golffia. Sellaista mitä sinkkunainen voisi harrastaa.
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Viherkasvit.
Näitä jo harrastankin tai ainakin jo koti täynnä :)
Vierailija kirjoitti:
Seinäkiipeily ja kuntonyrkkeily, pilates.
Kiitos ideoista :) pilatesta olen kokeillut, se oli mulle outoa kun ne hengitykset meni yli hilseen.
Matkustelu ja kuntoilu. Ihan kehon omalla painolla lihaskunto harjoittelu ja kuntopyörän polkeminen.
Lukeminen on kivaa, kun on oikea kirja tai mielenkiintoista tietoa. Sivujen selaaminen. Kävely, pieni jumppa. Kivien tutkiminen, värit, taivaan tarkkailu, luonto ja eläimet joita näkyy, videot joissa on mielenkiintoinen sisältö, kielitaito, meditaatiomusiikki. Jos on pelikavereita saatavilla, niin lautapeli tai kortit. Ajattelu.
Maalaus (öljy, akvarelli, akryyli)
Piirtäminen
Neulahuovutus
Lasityöt (tiffany)
Kitaran soitto
Siinä tän 32 v mummelin harrastukset
Soitatko jotain soitinta? Soittotunteja tai itsekseen opiskelet?
Tankotanssi
Kutominen, tein palapeiton loppulangoista ja siitä tuli nätti
Hyötykävely (harrastusosastossa, koska kulkupelillä pääsisi nopeammin, mutta hyvä kuntoilu- ja ulkoiluharrastus)
Maalaaminen, voit opetella perusasioita netistä, akryylivärit eivät mene päähän
Sijoittaminen
Sukututkimus
Videopelit. Gamerladyja ei voi koskaan olla liikaa 😊
Hevostenhoito. En ratsasta, tykkään vain oleskella hevosten lähellä ja opiskella niiden sielunelämää, pyrkiä luomaan yhteyttä niihin. Samalla tulee nollattua ja kuntoiltua, kun tekee tallitöitä.
Mä suosittelen paikallisen uimaseuran uintitekniikkakurssia aikuisille, jos teillä niitä on. Itse kävin ekan kurssin joskus kolme-neljä vuotta sitten, jatkoin sitten pysyvämmässä ryhmässä ja sain sitä kautta huippuhyvän harrastuksen ja monia uusia kavereita. Noissa aikuisten ryhmissä on tosi mukavaa porukkaa ja yhdessä on innostavaa treenata uusia asioita. Kilpauinnissa riittää opittavaa loppuiäksi.
Opiskelu on tosi koukuttavaa, oli se sitten vaikka työväenopiston paperisavikurssi, espanja, tai työn ohella tehty tutkinto. On ihanaa kun uusia maailmoja avautuu ja oppiminen vie mennessään, tulee parhaimmillaan mahtava flow. Ja se tyytyväisyys, kun oikeasti on nähnyt vaivaa ja näkee työnsä tulokset eli opitut taidot ja tiedot!145
Seinäkiipeily ja kuntonyrkkeily, pilates.