Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kärpät-Tappara

Vierailija
15.04.2015 |

Kumman toivotte voittavan mestaruuden? Itse soisin sen vihdoin Tapparalle. Olisihan se karu kohtalo osalle Tappara pelaajista jäädä kolmatta kertaa putkeen hopealle!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVVK

Vierailija
2/12 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärpät!! Elän tosin vieläkin pikkukaupungin menestyshurmoksessa niiltä ajoilta, kun Kärpät voitti ekan mestaruutensa... Mutta silti! Oooooulun Kärpät!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärpät tietenkin!

ex-oululainen

Vierailija
4/12 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

KÄRPÄT!!!!

Vierailija
5/12 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärpille tietenkin! Ilveksen kannattaja ei tapparaa mestariksi toivo. Ja luultavasti Kärpät sen viekin.

Muuten henkilökohtaisesti ällöttää "fanit" joita ei vois vähempää kiinnostaa joku kiakko, paitsi kun pelataan finaaleissa. Sillon kyllä vedetään oranssia pipoa ja palolan paitaa päälle, ikinä ennen käytykään Hakamettässä tai osattu nimetä yhtään pelaajaa mistään joukkueesta.

Ilveksen peleissä olen käynyt kymmenen vanhasta asti eli vuodesta 1989. Mieheni olen tavannut jo silloin, lapsina. Tiedän katsomonkin :D Tosin tajuttiin vasta muutama vuosi sitten asia, eli ei vaikuttanut puolisoiden valintaan. Paitsi tapparan kannattajaa en kyllä olisi huolinut...

Vierailija
6/12 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Tapparan miähen kanssa naimisissa ja ihan noin niin kuin perheharmonian vuoksi toivon, että tämä kevät olisi SE kevät.

Vierailija
7/12 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärpät voittaa, ei voi mitään.

Vierailija
8/12 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meil on kaikki syntynyt kirves rinnassa.

Vierailija
9/12 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapparan tietenkin toivon kun lapsi on sielä cheerleaderina ja kotikaupunkiin voitto:)

Vierailija
10/12 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappara!

Vierailija
11/12 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin on paljon parempi vaihtoehto kuin Jyp tai Lukko. Eli ihan sama, mutta sanotaan vaihtelun vuoksi Tappara.

Vierailija
12/12 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 08:39"]

Kärpille tietenkin! Ilveksen kannattaja ei tapparaa mestariksi toivo. Ja luultavasti Kärpät sen viekin.

Muuten henkilökohtaisesti ällöttää "fanit" joita ei vois vähempää kiinnostaa joku kiakko, paitsi kun pelataan finaaleissa. Sillon kyllä vedetään oranssia pipoa ja palolan paitaa päälle, ikinä ennen käytykään Hakamettässä tai osattu nimetä yhtään pelaajaa mistään joukkueesta.

Ilveksen peleissä olen käynyt kymmenen vanhasta asti eli vuodesta 1989. Mieheni olen tavannut jo silloin, lapsina. Tiedän katsomonkin :D Tosin tajuttiin vasta muutama vuosi sitten asia, eli ei vaikuttanut puolisoiden valintaan. Paitsi tapparan kannattajaa en kyllä olisi huolinut...

[/quote]

Näin TAPPARAN MIEHENÄ, tietenkin ME voitamme kultaa ja Keskustorilla pidetään kunnon juhlat vähän niin kuin vuonna 2003?? Koskas se ILVES on voittanu viimeksi SM KULTAA.........voi voi taitaa olla vuosi 1985 vähän kun Eppujen kappaleessa :D  Sitä päivää ei tule "kahteenkymmeneen vuoteen",että ILVES on FINAALISSA :D Kannattaa hoitaa ensin talousasiat kuntoo, ennen kun voi edes haaveilla MESTARUUDESTA!!! En voisi koskaan kannattaa ILVESTÄ. Tapparan kannattaja jo vuodesta 1974 :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä