Miten kissasi on valmistautunut JYTKYYN!?
PS voittaa vaalit, ja meidän kissa on jo aivan täpinöissään :3
Kommentit (65)
Mun kissa tekee joka päivä jytkyt pottaan. Mutta se äänestää vihreitä niin kuin mäkin.
Lienee sanomattakin selvää, että kissamme äänesti perussuomalaista. Kuten kaikki muutkin korttelimme kissat, paitsi se yksi kulkukissa joka äänesti SKP:tä :3
-ap
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 23:30"]
Mun kissa tekee joka päivä jytkyt pottaan. Mutta se äänestää vihreitä niin kuin mäkin.
[/quote]
Onko teidän kisulla potta? Suloista :3
-ap
Pelkää taas jäävänsä Soinin jytkyperseen alle ja piiloutui siksi jo pesukoneeseen.
Kissallani on kiima, joten häntä ei tällä hetkellä tämä aihe kiinnosta. :D
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 23:31"]
[/quote]
-ap
[/quote]
No kyllä se ihan semmoinen perusloota on, meillä vain kutsutaan sitä potaksi. Ei ole edes kompostoituva :)
Kissat eivät todellakaan äänestä Persuja, kissahan on maahanmuuttaja, sehän on alunperin kotoisin Lähi-idästä tai Pohjois-Afrikasta.
Lisäksi kissa on älykäs eläin, joten Persut ei saa siltä kuin kynnenjäljet persuksiin.
Kisuli toivoo jytkyä ja on kiukkuinen, kun menin äänestämään kokoomusta, kun viimeksi äänestin persua. Mököttää eikä aio nukkua vieressäni.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 23:37"]
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 23:31"]
[/quote]
-ap
[/quote]
No kyllä se ihan semmoinen perusloota on, meillä vain kutsutaan sitä potaksi. Ei ole edes kompostoituva :)
[/quote]
Ahaa. Ensimmäinen mielikuvani oli sellainen vanhan ajan emaloitu peltipotta, jossa on kukkien kuvia ja ruosteläikkiä kolhujen kohdalla :D
-ap
http://www.vauva.fi/keskustelu/4444061/ketju/av_n_eduskuntavaalit_2015_gallup
Käykää äänestämässä!
Tilaili viikonloppuostosten yhteyteen jo ennakkoon paria kermalitraa että voi vetää ne suruunsa sunnuntaina. Pelkää raukka ruokkivan käden talouden ja tulevaisuuden puolesta, kun näyttää siltä, että kaikenmaailman hörhöjä valitaan hoitamaan yhteisiä asioita :(
Mun kissan ei silleen välitä, kun tietää että kannattamansa RKP pääsee joka tapauksessa hallitukseen mukaan. Häl on pikkasen herraskaisempi maku.
Tää on paras aloitus koskaan!!! Harmi ettei ole kissaa mutta perussuomalaisia sentään äänestin minäkin.
Kissani ei halua, että Suomeen tulee tiikereitä, leijonia ja muita vieraslajeja, joten ääni meni perussuomalaisille. Vaalivalvojaisiin on varattu possunsydäntä <3
Hankki 10kg ylimääräistä hiekkaa laatikkoonsa,jos jytky yllättää.
Nuoli munansa ja sanoi sen olevan MAKUASIA =D
Min katt är Bertil Svanslös. Han röstar på SFP. Han förstår inte sådana pöbelaktiga ord. Jytky, vad betyder det på svenska?
Mun kissa sähisee tälle alotukselle