Mitä seksisanastoa ekaluokkalaisen tulee osata?
Ettei ole sitten ensi syksynä ihan hukassa koulun pihalla ja altistu kiusaamiselle? Mitä teidän ekaluokkalaisenne osaavat?
Kommentit (10)
En osaa sanoa. Tästä tuli kuitenkin mieleen erään rääväsuisen ekaluokkalaisen määritelmä homoseksuaalisuudesta: "Homo on sellane joka nussii miestä!"
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 23:29"]
En osaa sanoa. Tästä tuli kuitenkin mieleen erään rääväsuisen ekaluokkalaisen määritelmä homoseksuaalisuudesta: "Homo on sellane joka nussii miestä!"
[/quote]
no niinhän ne homot tekee
vai mitä sä luulit??
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 00:05"][quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 23:29"]
[/quote]
no niinhän ne homot tekee
vai mitä sä luulit??
[/quote]
Olen homo enkä ole koskaan nussinut ketään. Taikka ollut nussittavana. Joten ei toi nyt ihan nappiin menny. Homo on henkilö joka kokee seksuaalista vetoa vain oman sukupuolen edustajaan.
Aika hyvin ne ekaluokkalaisetkin jo osaa sanoa "vittu".
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 00:09"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 00:05"][quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 23:29"] En osaa sanoa. Tästä tuli kuitenkin mieleen erään rääväsuisen ekaluokkalaisen määritelmä homoseksuaalisuudesta: "Homo on sellane joka nussii miestä!" [/quote] no niinhän ne homot tekee vai mitä sä luulit?? [/quote] Olen homo enkä ole koskaan nussinut ketään. Taikka ollut nussittavana. Joten ei toi nyt ihan nappiin menny. Homo on henkilö joka kokee seksuaalista vetoa vain oman sukupuolen edustajaan.
[/quote]
Niin se on vaan ajan kysymys kun oot nussinu
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 00:11"]
Aika hyvin ne ekaluokkalaisetkin jo osaa sanoa "vittu".
[/quote]
Totta, mutta mä en ainakaan ekoilla luokilla tullut ajatelleeksikaan että se tarkoittaisi jotain, ajattelin vain että se vain on kirosana.
Sen etupylly sanan vois ainakin unohtaa.
Mä luin väsynneenä mitä seksiasentoja..