Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lude ongelma

Vierailija
14.04.2015 |

Hei!

Haluaisin vähän tietää onko muilla minkälaisia lude ogelmista? Minulta on nyt löytynyt kuusenkäpyludeita. Olen tarkistattanut asian ihan ja asiantuntija vielä kyllä sanoi että ne ovat harmittomia ja mitään ei tarvitse etehdä. Tuntuu silti hieman oudolta. Eikö nyt jotain olisi hyvä tehdä tai kokeilla tuholaistorjujaa? Tavaroita tai mitään ei tarvinnut hävittää kuulemma eikä edes myrkyttää.

Onko kellää tietoa noista ludeista, ovatko varmasti harmittomia? Asun kerrostalossa, katutasossa. Ennenkin ollut ötökkä ongelmia sen takia mutta ei tällaista. Tavalliset ötökät kestän mutta sana lude on jo inhottava. :/ Olen siisti, 2x viikossa teen kunnon siivon, ja muutenkin pidän ausnnon siistinä, joten ei voi olla siis siitä kiinni. Enkä pidä mitään mädäntyneitä ruokia tai mitään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita raidia torppaan ja lähde kauppaan. Tee se monta kertaa viikossa ni johan ne kuolee. Muista tuulettaa asunto kunnolla.

Vierailija
2/3 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 22:36"]

Hei!

Haluaisin vähän tietää onko muilla minkälaisia lude ogelmista? Minulta on nyt löytynyt kuusenkäpyludeita. Olen tarkistattanut asian ihan ja asiantuntija vielä kyllä sanoi että ne ovat harmittomia ja mitään ei tarvitse etehdä. Tuntuu silti hieman oudolta. Eikö nyt jotain olisi hyvä tehdä tai kokeilla tuholaistorjujaa? Tavaroita tai mitään ei tarvinnut hävittää kuulemma eikä edes myrkyttää.

Onko kellää tietoa noista ludeista, ovatko varmasti harmittomia? Asun kerrostalossa, katutasossa. Ennenkin ollut ötökkä ongelmia sen takia mutta ei tällaista. Tavalliset ötökät kestän mutta sana lude on jo inhottava. :/ Olen siisti, 2x viikossa teen kunnon siivon, ja muutenkin pidän ausnnon siistinä, joten ei voi olla siis siitä kiinni. Enkä pidä mitään mädäntyneitä ruokia tai mitään.

[/quoteOutoa, että kuusenkäpyluteita on yllättäin ilmestynyt asuntoon. Oletko poiminut käpyjä pihalta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin harmittomia asunnoissa. Asunnot ovat sen sijaan luteelle kuolemaksi, jos eivät pääse ulos. Tämä laji asuu nimensä mukaisesti kuusessa. Mutta koska osaavat lentää, voivat lennähtää esimerkiksi parvekkeen ovesta sisään. Tai vain kävellä sisälle. Tuota käsittämätöntä hyönteiskammoa en ymmärrö. Samat ihmiset itkevät saastuvan maapallon vuoksi, mutta ovat ensimmäisenä painamassa puoli purkillista myrkkyä ilmakehään hyönteisen tappamisen vuoksi. Ja aloittaja: Jos et usko asiantuntijaa, sen voi rinnastaa siihen, kun lääkäri sanoo sinulla olevan keuhkoputkentulehdus, mutta koska et luota lausuntoon, kysyt lehden jutustelupalstalla "onko minulla tuo tulehdus"! Herätkää, te luonnosta vieraantuneet" älykkäät" ihmiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi