Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauhea hammaslääkäri kokemus

Vierailija
14.04.2015 |

Luulin meneväni vain ihan perustarkistukseen, kun en ole viiteen vuoteen käynyt. Sanoin että alhaalla olevaa viisuria on välillä särkenyt. Lääkäri kurkkas suuhun, ja sanoi että alhaalla olevat eivät ole puhjenneet kunnolla, mutta ylhäällä olevat voisi poistaa. Vastasin siihen jotain, että niin kai, ja jäin siihen käsitykseen saan ajan viisureiden poistoon. Seuraavan kerran kun avasin suun, niin lääkäri tuikkas puudetuspiikin kitalakeen. Sattui kauheasti, ja olin hädissäni, että mitä se teki. Lääkäri ei mitään maininnut että nyt puuduttaa, joten se tuli aivan yllätyksenä. Lääkäri oli myös tosi kovakourainen, ja tuntui että suupielet repää. Kaksi hammasta revittyään, se nakkas mulle jonkun ohjelapun ja kasan tuppoja käteen, ja tietty 60 euron laskun käteen, ja eikun ovesta ulos. Kaikkeen tähän meni aikaa kymmenen minuuttia. Olen vieläkin ihan pöllämystynyt!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Tarkastusajalla ei tehdä tuollaisia toimenpiteitä. Viisumit yleensä myös kuvataan ennen poistoa, että juurten asento tiedetään jo etukäteen.

Halpa hinta kuulostaa oudolle. 

Minulla tehtiin, kun oli jo joskus aiemmin kuvattu. Ottivat toiselta puolelta sillä tarkastuskerralla ja toiselta puolelta sitten erillisellä ajalla. Käynti piteni sen verran mitä meni puudutteen vaikutuksen odotteluun. Muuten oli ohi alle minuutissa. Hampaat eivät vaivanneet vaikka asento oli vähän niin ja näin, mutta parempi että ovat poissa ennen kuin vaivaavat. 

Vierailija
22/23 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ikinä puudutuspiikki tuntunut oikein miltään, joten ihmettelen näitä kommentteja että se sattuu. Kaipa se riippuu lääkärin taitavuudestakin, vai voiko ikenien ja kitalaen tuntoaistissa olla isoja eroja ihmisillä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puudutuspiikki kitalakeen, ai jaa, sulla taisi olla erikoisen mallinen suu ja kalusto. Painu nyt jo kokemuksinesi !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan