Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole kertaakaan tehnyt k-testiä. Onko muita?

Vierailija
29.12.2021 |

Olen kyllä pari kertaa ollut pienessä flunssassa, mutta testejä 0 ! :)

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tehnyt vaikka olen aika varma että koronan olen sairastanut. Ei työttömällä ole mitään järkeä käydä turhaan lääkärillä.

Vierailija
42/46 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Olen alkanut sivuuttaa koko koronan. vanha juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun aikaa oli se vaihe, kun töissäkäyvien piti käydä testissä kun ilmoitti töihin olevansa kipeä.    Kertoo aika paljon rokotevastaisista, jos eivät ole joutuneet testeihin...

Vierailija
44/46 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tehnyt mitään testiä tai käynyt testeissä. En ole ollut sairaana yli kahteen vuoteen.

Vierailija
45/46 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä kertaa testeissä ja kotitestejä tehnyt viisi. Työni vaatii työpaikalla oloa ja ohjeistus on mennä heti testeihin pienistäkin oireista. Työnantaja kustantaa kotitestit ja pienistä oireista olen käynyt kunnan järjestämissä testeissä. Noudatan maskiohjeistusta ja käsienpesua. Kolmas rokote ensi viikolla. Viidellä tutulla ollut korona ja parilla työkaverilla. Yksi joutui teholle ja toinen selvisi sairaalahoidolla. Eivät ole vanhoja ihmisiä tai heikkokuntoisia, saati riskiryhmään kuuluvia.

Vierailija
46/46 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun testaukseen saadaan inhimillisempi menetelmä niin menen. Jostain syystä nykyinen testausmuoto pelottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä