Miten omapalvelussa näkee nykyään viestit? Sain tekstiviestin "sinulle on lähetetty sähköinen asikirja Omapalveluun" kirjauduin pankkitunnuksilla mutten löydä?
Missään kohdassa ei lue "viestit" eikä noissa muissa kohdissa ole mitään viestiä minulle
Kommentit (7)
Oli aivan törkeän työn takana löytää, kun viimeksi samaa asiaa ihmettelin. En muista enää miten sen viestin lopulta löysin, sorry.
Vierailija kirjoitti:
Sinua on huijattu.
Mitä kukaan tuosta hyötyisi? Tuleekohan viesti mahdollisesti myös kirjeenä? Hain aktiivipassia paperisella hakemuksella.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinua on huijattu.
Mitä kukaan tuosta hyötyisi? Tuleekohan viesti mahdollisesti myös kirjeenä? Hain aktiivipassia paperisella hakemuksella.
Ap
Mikä aktiivipassi on? Minulle tuli viimeksi tuonne suomi.fi-sivulle ilmoitus äänioikeudesta aluevaaleihin, viesteistä se ihan hyvin löytyi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on omapalvelu?
Tee kuten minä ja googlaa. Tässä valmis vastaus:
"Omapalvelulla voit hakea täydentävää tai ehkäisevää toimeentulotukea, vammaispalveluita, omaishoidontukea, vammaispalveluiden kuljetuspalveluita ja lapsiperheiden palveluita sekä tehdä sosiaalihuollon ilmoitukset kuten lastensuojeluilmoitukset."
Sinua on huijattu.