Olen yksin koko elämäni
Olen jo luovuttanut, että saisin mitään normaalia elämässä. Silti koen itseni suhteellisen onnelliseksi. Olen sopeutunut tähän.
Kommentit (28)
Katkeruus on pahinta. Aistin miehen rumat ajatuksetkin minusta. Joten en voi huijata itseäni.
Muuten ei ole kriteereitä miehen ulkonäölle, ammatille tai varallisuudelle.
Buhuu.
Naisilla on niin vaikeaa!
Voi buhuu!
Laskekaa sitä rimaa ja lopettakaa vollotus jollakin hikisellä palstalla! Ihan teistä itsestä kiinni oletteko yksin.
Mies ei pysty saamaan seuraa, koska naiset vaativat että ei ole työtön ja pitää olla Instagram-malli. M24
Haluan, että tulen iloiseksi ja onnelliseksi aina, kun näen miehen. Tämä ei ole itsestäänselvyys. Naurukin käy.
Loistava kuva yksinäisestä miehestä ja yksinäisestä naisesta.
https://me.me/i/lonely-man-vs-lonely-woman-im-so-lonely-man-vs-7390e1fa…
Itsekin olen jo aikoja sitten luopunut ajatuksesta että saisin yhtään mitään normaalia tai hyvää elämässä. Miksi saisin kun en selkeästi ole normaali enkä ansaitse mitään hyvää? Mutta kaikkeen tottuu, lopulta. Ja olen jo hyväksynyt sen että tulen aina oleman yksin ja niin on loppujen lopuksi helpompi.
Onnea! Jos olet tätäkin palstaa lukenut, tietänet että ihmissuhteet on täynnä pettymyksiä, surua, typistettyä elämää. Varsinkin fyysisesti miehiä pienikokoisemmat naiset on aina altavastaajia. Aina.
Lonely vai solitary? Miten itsesi kannat? Itsesäälisenä, mielesi vankina vai ehtivänä itsenäisenä yksilönä.
Minä haluan, että sisäinen valoni säteilee miehen kanssa. Että rakastamme toisiamme joka solulla. Tai mies ainakin hyväksyy minut.
Väärän ihmisen kanssa minä kuihdun ja tulen vihaiseksi.