Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen yksin koko elämäni

Vierailija
29.12.2021 |

Olen jo luovuttanut, että saisin mitään normaalia elämässä. Silti koen itseni suhteellisen onnelliseksi. Olen sopeutunut tähän.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse menen ihan hukkaan, kun naisilla on niin epärealistiset kriteerit miehelle.

Byhyy itselläsi liian kovat kriteerit naisille, vähintään instagrammalli pitäisi olla. 15v etsin miestä näillä kriteereillä: suurinpiirtein normipaino. ei pahasti riippuvainen, on edes kerran elämässään tehnyt töitä. Ei löytynyt. Itse olin bmi 19 töitä tehnyt.

Minä haluan, että sisäinen valoni säteilee miehen kanssa. Että rakastamme toisiamme joka solulla. Tai mies ainakin hyväksyy minut.

Väärän ihmisen kanssa minä kuihdun ja tulen vihaiseksi.

Vierailija
22/28 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeruus on pahinta. Aistin miehen rumat ajatuksetkin minusta. Joten en voi huijata itseäni.

Muuten ei ole kriteereitä miehen ulkonäölle, ammatille tai varallisuudelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buhuu.

Naisilla on niin vaikeaa!

Voi buhuu!

Laskekaa sitä rimaa ja lopettakaa vollotus jollakin hikisellä palstalla! Ihan teistä itsestä kiinni oletteko yksin.

Mies ei pysty saamaan seuraa, koska naiset vaativat että ei ole työtön ja pitää olla Instagram-malli. M24

Vierailija
24/28 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan, että tulen iloiseksi ja onnelliseksi aina, kun näen miehen. Tämä ei ole itsestäänselvyys. Naurukin käy.

Vierailija
25/28 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava kuva yksinäisestä miehestä ja yksinäisestä naisesta.

https://me.me/i/lonely-man-vs-lonely-woman-im-so-lonely-man-vs-7390e1fa…

Vierailija
26/28 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen jo aikoja sitten luopunut ajatuksesta että saisin yhtään mitään normaalia tai hyvää elämässä. Miksi saisin kun en selkeästi ole normaali enkä ansaitse mitään hyvää? Mutta kaikkeen tottuu, lopulta. Ja olen jo hyväksynyt sen että tulen aina oleman yksin ja niin on loppujen lopuksi helpompi.

Vierailija
27/28 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Jos olet tätäkin palstaa lukenut, tietänet että ihmissuhteet on täynnä pettymyksiä, surua, typistettyä elämää. Varsinkin fyysisesti miehiä pienikokoisemmat naiset on aina altavastaajia. Aina.

Vierailija
28/28 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lonely vai solitary? Miten itsesi kannat? Itsesäälisenä, mielesi vankina vai ehtivänä itsenäisenä yksilönä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme