Olen yksin koko elämäni
Olen jo luovuttanut, että saisin mitään normaalia elämässä. Silti koen itseni suhteellisen onnelliseksi. Olen sopeutunut tähän.
Kommentit (28)
Kai ihminen on elämässä aina yksin. Vaikka olisi parisuhteessa. Omat vanhemmat ja lapset ovat pysyvympiä ihmissuhteita.
Laitatko osoitteesi? Lähetän sinulle päiväkirjan.
Kukaan mies ei huoli minua ja minä en huoli ketä tahansa. Haluan, että voin olla suhteessa täysin oma itseni.
Vierailija kirjoitti:
Laitatko osoitteesi? Lähetän sinulle päiväkirjan.
En tarvii. Tämä on yksi aloitus minulta vuodessa tästä aiheesta.
Elämä menee näinkin. Mitäs tässä. Ruokaa on ja katto pään päällä. Rakkauttakin.
Niin paljon hyvää myös. En vaadi elämältä, enkä odota mitään.
On kyllä ihan normaalia olla sinkku, eivätkä parisuhteetkaan niin ongelmattomia ole.Koskaan ei voi olla varma mitä tulevaisuudessa on,iloisiakin yllätyksiä voi olla luvassa.
No nii minäki! 😃 Ainakin tähän asti, tulevasta ei tiedä.
Mä olen tyytynyt yksin olemiseen. En ole onnellinen.
Vuodenaikojen vaihtelut tekee minut onnelliseksi, kevään valo. Luonnon puhkeaminen kukkaan. Lapsen ilo.
Vierailija kirjoitti:
Joo ja ap varmaan n22 jolla ollut useita treffeille pyytelijöitä, koko perhe paijaa ja kaveripiiri laittaa viestiä.
"yyh ääh olen ikuisesti yksin säälikää mua".
Höh, ei ole kavereita. Olen outo. Välittävä perhe löytyy. Olen lopullisesti masentunut.
Halusin vain tuoda esiin, että tällainenkin ihminen löytyy palstalta. Ei mulla muuta.
Itse menen ihan hukkaan, kun naisilla on niin epärealistiset kriteerit miehelle.
En edes odota löytäväni parisuhdetta. Sisimmässäni en usko ansaitsevani onnea. Tää on taas tämä masennus.
Vierailija kirjoitti:
Itse menen ihan hukkaan, kun naisilla on niin epärealistiset kriteerit miehelle.
Niin. Ihminen kuitenkin ihastuu ensin ulkonäköön ja sitten vasta luonteeseen.
Sellasta. Kaikilla meillä on ongelmamme ja oma elämä elettävänä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä sinulla on itselläsi epärealistiset odotukset naiselle? Haluat jotain enemmän kuin pystyt tarjoamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä sinulla on itselläsi epärealistiset odotukset naiselle? Haluat jotain enemmän kuin pystyt tarjoamaan.
Minulla on vain yksi kriteeri. Haluan voida olla täysin oma itseni miehen kanssa. Minä en suostu olemaan kukaan muu, tai esittämään mitään. Tämä on paljon.
Vierailija kirjoitti:
Byhyy itselläsi liian kovat kriteerit naisille, vähintään instagrammalli pitäisi olla. 15v etsin miestä näillä kriteereillä: suurinpiirtein normipaino. ei pahasti riippuvainen, on edes kerran elämässään tehnyt töitä. Ei löytynyt. Itse olin bmi 19 töitä tehnyt.
Ok