Mistä sali-/juoksutrikoot, jotka pysyvät ylhäällä?
Perää ja reittä löytyy, mutta vyötärö on kapeahko. Käytän kokoa 38 housuissa useimmiten. Rönnischin trikoot vyötärönauhasta huolimatta tuppaavat tippumaan, vaikka istuvuus reisistä ja pepusta onkin hyvä. Niken housuja suositellaan paljon, mutta onko ne hyvät tällaiselle vartalolle? Mielellään saisi olla vielä lyhyet lahkeet tai jopa caprit t. 158cm persjalka.
Kommentit (20)
Niken trikoot jäävät lantiolle,eivät valu ainakaan mulla.
Mulla on yhdet Craftit, niissä on napakka kuminauha ja sen lisäksi sidottavat nauhat. Pysyy tosi hyvin oikeassa kohdassa. Sitten on toiset Niken, ne valuu ikävästi.
Kiitos kommenteista. Unohdin aloituksessa sanoa, että haluaisin housujen yltävän mieluiten vyötärölle, ettei vahingossa kenellekään vilkuta rekkamiehen hymy kyykätessä tai vastaavaa.
Harmi kun pukukopeissa vaatteita testatessa on hankalaa arvioida housujen napakkuuta tositilanteessa, ei sieltä kehtaa lähteä juoksemaan myymälää ympäri ja toistaiseksi mieluiten tilaisin netistä. Opiskelijana lompakossa ei ole liikaa rahaa.
Olen tilannut juoksuvaatteita startfitness.uk,saa välillä melko edullisesti urheilukamppeita. Toimitusaika reilu viikko,postikuluja tulee jnkv.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 17:47"]
Olen tilannut juoksuvaatteita startfitness.uk,saa välillä melko edullisesti urheilukamppeita. Toimitusaika reilu viikko,postikuluja tulee jnkv.
[/quote]
Saa tosiaan kertoa hyviä nettikauppoja. Sportamore.fi on tuttu ja sitten on Zalandot yms., mutta sivistää saa lisää.
Nikella on mun luottohousut. Samaa kokoa kuin säkin, käytän 38 housuja ja oon 160 cm pitkä. Nikelta dri fit on kai se materiaali, en osaa sanoa trikoiden mallia, mutta vyötärö on korkealla. Ei tarvitse nykiä ylös eikä muutenkaan välittää vaikka kyykkäisi tai pomppisi tai juoksisi :D Lajini on crossfit, joten kokemusta löytyy kaikenlaisista käyttöolosuhteista :)
Stadiumin socit, on vielä alessa. Aluksi tuntuu ettei vyötärö mee mutta menee kyllä ja oysyy hyvin muttei purista. Ja 3/4 lahkeet eli mulle just kokopitkät, t 158 cm myöskin;D
Sportsirect.comista tilaan suurimman osan urheiluvaatteistani. Tosin juoksutrikoot olen ostanut hm:stä ja ne ovat kyllä melko isot vyötäröltä. :( Tosin ovat tosi vanhatkin joten voi johtua löystymisestä.
Mulla on adidas response -trikoot, 3/4-mittaiset joissa raidat sivuissa. Niissä on napakka istuvuus ja lisäksi kiristysnauha, eikä valu yhtään. Ostin sportamorelta.
Ja yleensä mulla valuu kaikki housut. Perse on iso, vyötärö pieni. T. 11
Kiitos kovasti kaikille! :) Eiköhän nyt löydy sopivat housut näillekin koiville.
Bia Brazil, yksi koko sopii kaikille ja varmasti pysyy jalassa ☺
Cubuksesta. N. 10cm tiukempi kohta ja hyvin pysyy jalas!
Newlinen (juoksu)trikoilla on hyvä hinta-laatusuhde, ja sopii paksureitisellekin olematta vyötäröstä löysät. Mutta monessa mitä olen kokeillut, on nilkasta olleet kovinkin tiukat.
Nostetaas ylös kun samaa ongelmaa olisi minulla. Tietääkö kukaan voiko jostain ostaa sellaisia olkaimellisia juoksuhousuja? Ärsyttää kun vyötärön kohdalta alkaa aina jossain vaiheessa lerpattaa.
Kaipaan myös neuvoja. Itsellä leikkausten vuoksi jäänyt araksi vatsa-alue, joten vyötärö ei saisi puristaa millään tavoin. On ongelmallista löytää hyviä housuja.
Ketjun nostajille vinkki: itse ostin vastikään Stockmannilta Casallin treenitrikoot joihin olen ollut tyytyväinen. Korkeavyötäröiset, pysyvät ylhäällä ilman että kertaakaan tarvii kohennella.
Maya Freya on ehdoton, en tiedä saako Suomesta. Jos saa, niin tilaa normaalia pienempi koko.
Korkea vyötärö, pehmeä materiaali, joka istuu kuin toinen iho ylläsi. Kun kerran nu9 löysin, en enää muita ole ostanut.
Just nuo lantiomalliset on huonot kyykätessä yms. Itse hain kans korkeavyötäröisempiä, ettei tarvitsisi aina olla nykimässä niitä ylöspäin. Stadiumin edulliset Soc- trikoot tähän menessä olleet parhaat.