Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun haluaa olla ilkeä toiselle ihmiselle, sanoa pahasti ja haastaa riitaa, niin mitä se riitelijä elämässään pelkää silloin?

Vierailija
29.12.2021 |

Pelkohan sieltä nostaa päätään, mutta miksi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan silkka vitutus riittää. Tuo on jotakin psykoanalyyttista vanhaa scheissea.

Vierailija
2/9 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku pelko jostain kaukaa, ehkä jopa lapsuuden traumat, menettämisen pelkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas mieli riittää riitelyyn. Ei järkevät ihmiset halua riidellä. He puhuvat, he keskustelevat, ei heillä ole tarvetta riidellä.

Vierailija
4/9 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kykene katsomaan itseään. Vika on aina muissa.

Vierailija
5/9 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa. Kaikki kulminoituu aina pelkoon. Ei voi tietää, mitä toinen pelkää: vaikka sitä, että paljastuu kuinka huono ja riittämätön on, tai vaikka asemansa menetystä eli paljastuu ettei osaakaan, ta hylkäämistä eli haluaa olla ensimmäinen joka hylkää ettei tule itse hylätyksi. Tms.

Vierailija
6/9 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairas mieli riittää riitelyyn. Ei järkevät ihmiset halua riidellä. He puhuvat, he keskustelevat, ei heillä ole tarvetta riidellä.

Muutettiin ja aluksi naapuri oli Ok. Yhtäkkiä alkoi puhua meidän ulkonäöstä (on itse hoikka ja me ei).

Sitten olikin jo käynyt haukkumassa meidät muille naapureille esim ajetaan liian lujaa yms yms - vaikka tällä kadulla asustelee ihmisiä joilla isomoottoriset autot ja meno lujaa. Minä köröttelen 20-30 h/km vauhdilla.

Otettiin sitten kunnolla yhteen juuri näiden asioiden vuoksi jotka ovat yksityisasioita.

Kiva asua tässä kun ei tiedä mitä on puhuttu.

Vierailija
7/9 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutettiin ja aluksi naapuri oli Ok. Yhtäkkiä alkoi puhua meidän ulkonäöstä (on itse hoikka ja me ei).

Sitten olikin jo käynyt haukkumassa meidät muille naapureille esim ajetaan liian lujaa yms yms - vaikka tällä kadulla asustelee ihmisiä joilla isomoottoriset autot ja meno lujaa. Minä köröttelen 20-30 h/km vauhdilla.

Otettiin sitten kunnolla yhteen juuri näiden asioiden vuoksi jotka ovat yksityisasioita.

Kiva asua tässä kun ei tiedä mitä on puhuttu.

Kyllä ihmiset tunnistavat haukkujat. Ei heitä uskota, jos kohde on asiallinen.

Vierailija
8/9 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla mustasukkainen ja epävarma itsestään. Syitä voi olla vaikka kuinka monia..

Vierailija
9/9 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikollinen ainakin haluaa karkottaa sellaisen ihmisen ympäristöstään, jonka hän pelkää hoksaavan/ymmärtävän/huomaavan ne rikolliset puuhat. Suomessa kun on kuitenkin melko tavallista, ettei haluta nähdä, ymmärtää, pistää merkille, jottei jouduta kokemaan kostoa.

"Rotta","kyttä".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan