Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hoitovapaan hakeminen

Vierailija
14.04.2015 |

Hei, olisi kysyttävää hoitovapaan hakemisesta, kun kukaan tuttava ei oikein osaa vastata.. elikkäs olen nyt äitiyslomalla, mutta haluaisin hakea työpaikaltani hoitovapaata, koska en halua laittaa lastani päivähoitoon, kun hän on vasta 10 kuukauden ikäinen, tarkoitus olisi laittaa lapsi päivähoitoon, kun hän on n. 1,5v. Olen hakenut lapselleni päivähoito paikkaa 1.8.2016 alkaen, mutta jos haen nyt hoitovapaata niin minkä päivän laitan sitten, kun aloittaisin työni, kun päivähoitopaikkaa olen hakenut lapselleni 1.8.2016 alkaen? Tietoa ei ole vielä tullut hoitopaikasta.. Kiitos etukäteen avusta!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitat työt 1.8.2016 joten olet hoitovapaalla 31.7.2016 asti? Tuo lapsen hoidon aloitus on se päivä, jolloin hän jää sinne ilman sinua, eli käytte siellä tutustumassa ja harjoittelemassa kun olet vielä hoitovapaalla.

Haet hoitovapaata tähän asti KELAlta ja ilmoitat töihin, että jäät hoitovapaalle, esimies pyytää sinut paikan päälle täyttämään lippulappuja.

Vierailija
2/3 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok kiitos vastauksesta! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitovapaata ei haeta kelasta. Työnantajaltakin 2kk ennen aloitusta, ootkohan vähän myöhässä?