Oonko Läski?
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 11:19"]
Et ole läski, mutta ellet ole urheilija niin luultavasti on muutama ylimääräinen rasvakilo kropassa. Ihan itsestäsi kiinni onko tarvetta toimenpiteisiin.
[/quote]
Sairauden jälkeen liikuntaan tuli pitkä väli ja kunto rapistu. Harmittaa,että 8vuoden kyykyt ja painojen nostelut on ollut turhaa, vaikka lihaksia näkyy niin onhan mulla rasvaa,kun syön väärin "syömishäiriöinen".Olen ollut kyllä laiska! Mut on vaikea tietää mikä on riittävää kunnon ja ulkonäön ja painonsuhteen, kuitenkin paino määrittelee mulla minkä arvoinen mä olen, en voi sille mitään tai en osaa muuttaa sitä näkökantaa/tunnetta.
Kannattaisi varmaan päästä eroon siitä painonlukemasta. Katso peilistä ja jos ei miellytä niin tee toimenpiteitä. Sullehan se on helppoa jos on liikuntataustaa. Ehdit vielä loppukesäksi oikeasti hyväänkin kuntoon jos vain kiinnostaa. Mitään terveydellistä riskiähän sinulla ei ole, mutta jos ulkonäkö tekee henkistä pahoinvointia niin ei muuta kuin tekemään jotain.
vittu mitä kysymyksiä. Kai nyt ihminen itse näkee tai tietää onko se läski vai laiha.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 11:29"]
vittu mitä kysymyksiä. Kai nyt ihminen itse näkee tai tietää onko se läski vai laiha.
[/quote]
Sun mielestä on vitun kysymyksiä,kun sulla ei ilmeisemmin oo ollut kokemusta kysymyksiin liittyvistä ongelmista. Syömshäiriön anoreksia vaiheessa näin itseni lihavana, vaikka silloin olin alipainoinen..ihmisen omakuva voi vääristyä ja varsinkin kun on ollut monta erilaista syömishäiriötä on vaikea nähdä mitä on.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 11:27"]
Kannattaisi varmaan päästä eroon siitä painonlukemasta. Katso peilistä ja jos ei miellytä niin tee toimenpiteitä. Sullehan se on helppoa jos on liikuntataustaa. Ehdit vielä loppukesäksi oikeasti hyväänkin kuntoon jos vain kiinnostaa. Mitään terveydellistä riskiähän sinulla ei ole, mutta jos ulkonäkö tekee henkistä pahoinvointia niin ei muuta kuin tekemään jotain.
[/quote]
Haluaisin tehdä ja se on vaikeaa,kun on tunnesyömistä ja nyt lääkitys päällä syömishäiriöön,joka väsyttää.
Oon kyllä laiska, sen myönnän! Liikunta on mulla yleensä suorittamista ja sen samantoistoa,vaikka on liikuntataustaa en osaa/tiedä tehdä niin monipuolisesti ja jos mulle joku laatisi suoran viikko ohjelman syö näin ja tee näin, vois onnistua. HUoh, Koen jopa syyllisyyttä siitä että jos saan itseni kuntoon ja näytän hyvältä, mistä nyt en kokisi syyllisyyttä:/ja pelkään jos joku on kateellinen. Voi joku kuntoilukaveri olisi niin parasta,mutta ei kun mulla ei ole.
-ap
Et ole läski, mutta ellet ole urheilija niin luultavasti on muutama ylimääräinen rasvakilo kropassa. Ihan itsestäsi kiinni onko tarvetta toimenpiteisiin.