Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jos kylppärissä on hometta, aiheuttaako lyhyt aikakin jotain?

Vierailija
14.04.2015 |

Muutimme oman remontin ajaksi hetkeksi asuntoon jossa kylppäri haisee voimakkaasti makealle ja "kostealle". Eli ilmeisesti hometta. Saimme kolmen viikon päähän toisen asunnon, mutta voiko jo kolme viikkoa aiheuttaa jotain jos on hometta? Viemärit on myös aika tukossa ja vetää huonosti, mutta en saanut myrkylläkään vetämään niitä. Voiko haju johtua vain siitä? Ollaan kaikki vähän flunssassa mutta todennäköisesti saatiin tartunta kun yksi lapsista oli nuhainen jo ennen muuttoa. Itselläni kuitenkin silmiä alkoi kirvelemään ja heräsi ajatukset...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa. Itse olen ollut hometyöpaikassa vuoden eikä ole vielä aiheuttanut mitään.

Vierailija
2/4 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, pyritään kyllä pitämään kylppäri kiinni ja ikkunat auki tuulettaa hyvin. Paljon ulkona myös jos se yhtään auttaa. Yritän vielä kysellä jos saisimme aikaisemmin muualle, mutta en voi olla varma. Ehkä voisi viikonlopuksi lähteä mummon mökille... :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pystyis olemaan tollasessa. Olkaa muualla niin paljon kuin voitte. Kyllä te siinä altistutte. Riippuu miten herkkä joku on. Jollekin voi tulla astmaoireet heti. Sä ite reagoit silmillä.

ei oo hyväks.

Vierailija
4/4 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kyllä, mutta voisiko tuo haju tull myös viemäristä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan