Mikä biisi/esittäjä?
Aika uusi, katsoin joskus youtubesta (en muista enää nimeä tietenkään) ja joskus kuulin H&Mssä. Musta nainen esittää. En muista sanoja yhtään, aika rytmikäs. Ei kuitenkaan mikään Nicki Minaj tai muutenkaan räppiä/hip hoppia vaan ihan tyylikäs. On kyllä huonot tuntomerkit mutta jos jollakulla on ehdotuksia saa esittää, tarkistan niitä sitten!
Kommentit (20)
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 10:38"]
Jos olet katsonut YouTubesta, niin katso oma historia sieltä? Mulla ainakin näkyy listattuna kaikki videot, mitä oon kattonu.
[/quote]
En ole ollut kirjautuneena silloin (en yleensä ole), joten historiaa ei vissiin saa näkyviin. ap
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 10:42"]
Koneen sivuhistoria?
[/quote]
Valitettavasti se on tyhjennetty. Mulla on tapana tyhjentää se tosi usein. Mikä nyt kostautuu. Pihkura..
Millainen se video oli muistatko yhtään?
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 10:59"]
Millainen se video oli muistatko yhtään?
[/quote]
En muista kovin, se oli aika perus tavallinen, ei mitenkään mieleenpainuva ja erikoinen niin kuin vaikka Katy Perryn videot. Hoikka tummaihoinen nainen tanssi ja liikuskeli, oli varmaan erilaisia vaatteita. Olikohan siinä joku mieskin...
Alan tuntee itseni tosi hassuksi kun etsin biisiä josta mulla on oikeasti näin vähän muistikuvia.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 11:09"]
Beyonce
[/quote]
Ei ollut Beyonce, sen olisin muistanut. Laulajan ääni ei ollut niin voimakas, ja oli vartaloltaan hoikempi.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 11:21"]
Hiski Salomaa ja tiskarin jenkka
[/quote]
Se on polkka.
Ariana Grande. Vai onkse ees musta?
no sama asia, kun ei kuitrnkaan ole kysytty kappale
Olen tässä surffaillut youtubessa ja klikkaillut videoita, käynyt läpi mainitut nimet eikä ollut mikään niistä enkä itsekään löytynyt sitä. Alan epäillä että mä muistan jotenkin väärin. Ei kai sen löytäminen näin vaikea pitäisi olla. ap
Oletko varma että se on uusi kappale?
Jos olet katsonut YouTubesta, niin katso oma historia sieltä? Mulla ainakin näkyy listattuna kaikki videot, mitä oon kattonu.