Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Psori ja kynsimuutokset

Vierailija
13.04.2015 |

Muita psoriaasista sairastavia, joilla kynsissä muutoksia? Itselläni kahdesta sormen kynnestä lähtenyt kynsi kokonaan irti. En ole löytänyt keinoa, jolla saisi hoidettua kynsiä. Missä ammatissa työskentelette ja vaikuttaako sairaus työntekoon?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lähinnä varpaissa, sormenkynnet on taas ihan ohuet, ja murtuu syvälle. Ovat siis täysinlyhyet. Teen siistiä sisätyötä toimistossa...

Vierailija
2/5 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla atopian kanssa sama ongelma. Ei ole toistaiseksi lähtenyt kynsiä irti mutta tuntuu että menee huonommaksi iän myötä. Eikä auta rasvaaminen. Olisi kanssa kiva kuulla jos joku on saanut ongelman hallintaan. Olen freelancer ja teen töitä tietokoneella joten ei vaikuta työhön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on. Mulla on myös aika ilkeitä niveloireita. Tarkalleen siis nivelpsoriaasi. Olin viime vuoden loppuvaiheille asti tuotantotöissä, lähdin pois osin niveloireiden, osin työn raskauden ja v-maisuuden takia.

Olen 29-vuotias mies, jos sillä on jotain väliä.

Vierailija
4/5 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tää vaikuttaa teidän sosiaaliseen elämään? Musta tuntuu usein, että ihmiset pitävät mua jotenkin vastenmielisenä ja epähygieenisenä :/

Vierailija
5/5 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin mietin, et ihmiset ajattelee , etten huolehdi itsestäni. Kynnet kauheassa kunnossa, psoria nilkoissa ja polvissa. Erilaisia öljyjä ja kortisooneja oon kokeillu. Tuntuu, ettei mikään auta :/ 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä