S-marketissa oli kaikki joulusuklaat alessa, tarjontaa oli paljon
Onpas hyvä mieli, kun en ostanut yhtään. Ajattelin, että paras säästö tulee kun ei syö karkkeja. Hyvä minä!
Kommentit (11)
Ei ollu geisha sea salt & caramel, kun oisin halunnu niitä. Rakastan suolaista karamellia.
Paikallisessa S-marketissa on aina ollut se linja, että loput joulusuklaat kyörätään heti pois näkyviltä aaton jälkeen eikä mitään myydä alennuksella. K-kauppa onneksi myy kaiken pois vähintään puoleen hintaan, joskus jopa -70%.
Vierailija kirjoitti:
Fiksua. Mutta olen kuullut, että hyviä ei ole oikein jäljellä enää.
Tuossa lähi S-marketissa oli kyllä vaikka mitä, Fazerin momentoa, niitä Fazerin bokseja, Marabouta, pandan 3-packeja, englannin lakuja se iso paketti jne. Huhujen mukaan tuossa käy asiakkaita vähän ja niin oli aamullakin aika vähän. Se on aika uusi kauppa ja taisi olla S-ryhmältä huti. Myös kinkkuja olisi alessa ollut valtavasti, mutta ei me niitäkään tarvita. Nyt jos menisi, saisi ehkä niitä kinkkuja -60 prosentilla, en tiedä, koskeeko pakasteita.
Vierailija kirjoitti:
No mitäs ostit?
Kahvia, shampoota, tortillakastiketta, kanaa punalapputarjouksesta, kasviksia, purkkaa ja huulirasvan.
Höh ei täällä ässässä suklaata ollut mutta kanaa ja naudan lihasuikaleita oli tarjouksessa
Vierailija kirjoitti:
Ei ollu geisha sea salt & caramel, kun oisin halunnu niitä. Rakastan suolaista karamellia.
Näitä löytyi eilen hyvin yhdestä K-Supermarketista 2 euron hintaan.
Minusta on kiva olla joku hyvä konvehtirasia tarjottavaksi vieraille kahvin kanssa.
Muuten yletön sokerin ja rasvan napostelu ei ole fiksua. Ei pidä antaa periksi ison alennusprosentin edessä.
On myös harkittava, antaako kenelle lahjaksi konvehteja tai muita herkkuja. Jos tiedät henkilön pyrkivän painonhallintaan, miksi kiusaisit häntä?
Ap:lle sanon: Hyvä ap!
Vierailija kirjoitti:
Paikallisessa S-marketissa on aina ollut se linja, että loput joulusuklaat kyörätään heti pois näkyviltä aaton jälkeen eikä mitään myydä alennuksella. K-kauppa onneksi myy kaiken pois vähintään puoleen hintaan, joskus jopa -70%.
Minne ne kyörätään? Onpas törkeä temppu kauppiaalta!
Fiksua. Mutta olen kuullut, että hyviä ei ole oikein jäljellä enää.