Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka ihastuvat salamana tuntemattomiin?

Vierailija
28.12.2021 |

Olen ollut sinkkuna 10 vuotta ja olen huomannut, että ennen niin elämääni tyytyväinen minä on muuttunut koko ajan miehiä ajattelevaksi haaveilijaksi. En pysty keskittymään mihinkään kunnolla, kun ihastun ohikulkijoihinkin. Ihastun kollegoihin, bussimatkustajiin, tv-sarjan hahmoihin, jopa omaan psykiatriin.
Haluaisin vain oman miehen, jonka kanssa saisin rakkautta ja seksiä. Varmaan sitten rauhoittuisin normaaliksi.

Ongelma on, etten uskalla alkaa tapailemaan ketään kun pelkään etten kelpaa tällaisena kuin olen.

Ikää tuli juuri 28 vuotta ja haluan tehdä ensi vuodesta muutoksien vuoden. En enää halua menettää yhtäkään vuotta yksiössä yksin kykkimiseen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.. tämä valui nopeasti alas.

Vierailija
2/5 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuollainen tuntematon johon ihastutaan. Olen ystävällinen, hymyileväinen, hoikka ja komea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ihan tuntemattomiin ihastu, mutta jos nainen on ulkonäöllisesti edes hieman makuuni ja keskustellessa tulee hyvä olo, niin niin kipinä ihastumiselle on taattu. Ei ole kovin mukava ominaisuus. Tälläkin hetkellä olen ihastunut kollegaani.

Vierailija
4/5 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt ihan tuntemattomiin ihastu, mutta jos nainen on ulkonäöllisesti edes hieman makuuni ja keskustellessa tulee hyvä olo, niin niin kipinä ihastumiselle on taattu. Ei ole kovin mukava ominaisuus. Tälläkin hetkellä olen ihastunut kollegaani.

okkei, miksiköhän tätä on alapeukutettu :D

Vierailija
5/5 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihastun joka päivä edelleen.

Terveisin: mies 38v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme