Kun olette ihastuneita, haaveiletteko seksistä ihastuksenne kanssa?
...vaiko pelkästään hellyydestä? Onko jotain tiettyä kuvitelmaa? Mainitkaa sukupuoli vastauksessa.
Kommentit (18)
Harvemmin seksistä, tuntuu jotenkin likaiselta ja vähän väärältä. Paljon enemmän läheisyydestä.
T: nössö mies
Enemmän haaveilen läheisyydestä ja hellästä yhdessäolosta. Harvoin seksistä.
transmies
Jos olen voimakkaasti ihastunut niin seksuaalinen vetovoima on siinä kyllä yleensä päällimmäisenä. Hellyys on kuitenkin tosi tärkeä osa kaikkia kuvitelmia, muutenhan kyseessä olisi vain pelkkä panetus. Ei noita osa-alueita voi täysin erottaa toisistaan. N22
Silloin kun olen ihastunut, olen täysin himoissani, mutta vähintään yhtä paljon mukana on hellyys plus kaikki muu vähänkään tunneskaalan siihen laitaan liittyvä.
Riippuu ihastuksesta, yleensä myös seksistä. Joskus ihastuminen on ollut pienempää, eikä kohde ehkä ihan ole ollut oikea, kun on tullut haaveiltua vain hellyydestä ja läheisyydestä, vaikka seksistä kovasti pidänkin.
Molemmista. Joskus pelkästään seksistä, jos suhde on ajatuksenakin mahdoton (esim. varattu mies). N.
Mulla ainakin menee ihastuneena koko kroppa sekaisin. Ruokahalu katoaa ja himottaa koko ajan. Aika paljon seksi mielessä siis, mutta toki muukin läheisyys.
Fantasioin ihastuneena aika usein niistä potentiaalisista tilanteista, jotka johtaisivat seksiin. Rakentelen tunnetta tihkuvia kuvitteellisia tapahtumasarjoja intiimeine sävyineen... Ah ja mmm :)
Ehkä enemmän tulee sellaisesta yhdessänukkumisesta tms. haaveiltua kun itse seksistä. Kuitenkin myös seksistä, ihastuneena sitä vetovoimaa kun yleensä tuntee. Nainen olen.
Haaveilen. Myös hellyydestä. Ihan kaikesta.
N20
Seksistä! Tottakai hellyydestä myös, mutta enemmän seksistä. Ei ole mitään erityisiä fantasioita kuitenkaan, lähinnä vaan sellainen normaali intohimoinen seksi, mistä tulee haaveiltua ja paljon. N21
Haaveilen eniten yhdessäolosta, läheisyydestä ja kosketuksesta. vähemmän seksistä. - nainen