Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kaikilta yli 40 000 € vuodessa

Vierailija
13.04.2015 |

Tienaavilta pitää ottaa sata euroa kuukaudessa julkisiin palveluihin ja niiden ylläpitoon

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap hyvä, otetaan jo mutta huomattavasti enemmän eli useita tuhansia euroja!

Vierailija
2/16 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 22:03"]Mieluummin niin päin, että poistetaan asumistuki. Siitä kertyvä säästö olisi paljon kätevämpi. Jos ei ole varaa maksaa vuokraa, asuu liian kalliisti ja voi muuttaa muualle.
[/quote]

Hmmm. Minä maksan asumisestani 300 €/ kk, käyn töissä (osa-aikainen) ja saan asumistukea. Mistäköhän löytyisi halvempi kämppä???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö sä 40 000 euroa tienaavaa jotenkin varakkaana??? 3200e/kk.

Tosta jää käteen 2400 e/kk, ja sillä pitää elättää itsensä lisäksi pari teiniä ja puoliso (no saa sekin peruspäivärahan, jee).

Tasan ei tipu euroakan ylimääräistä yhtään kenellekään, nytkin saa laskea tarkkaan joka euron!!!

Vierailija
4/16 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 2563€ palkastani otetaan tässä kuussa noin 570€ niihin julkisiin palveluihin. Että vieläkö pitäis satku lisää viedä?

Vierailija
5/16 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä maksan yli tonnin kuussa jo ennakkoveroja ja sit vielä muut veroluontoiset maksut siihen päälle...

Vierailija
6/16 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 22:30"]

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 22:03"]Mieluummin niin päin, että poistetaan asumistuki. Siitä kertyvä säästö olisi paljon kätevämpi. Jos ei ole varaa maksaa vuokraa, asuu liian kalliisti ja voi muuttaa muualle. [/quote] Hmmm. Minä maksan asumisestani 300 €/ kk, käyn töissä (osa-aikainen) ja saan asumistukea. Mistäköhän löytyisi halvempi kämppä???

[/quote]

Kyllä ne vuokrakämppien hinnat tippuu, kun asumistuki lakkautetaan. Asumistukihan on suoraa verorahojen siirtoa perseaukisten kautta kaikista varakkaimmille.

Vierailija
7/16 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 22:33"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 22:30"]

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 22:03"]Mieluummin niin päin, että poistetaan asumistuki. Siitä kertyvä säästö olisi paljon kätevämpi. Jos ei ole varaa maksaa vuokraa, asuu liian kalliisti ja voi muuttaa muualle. [/quote] Hmmm. Minä maksan asumisestani 300 €/ kk, käyn töissä (osa-aikainen) ja saan asumistukea. Mistäköhän löytyisi halvempi kämppä???

[/quote]

Kyllä ne vuokrakämppien hinnat tippuu, kun asumistuki lakkautetaan. Asumistukihan on suoraa verorahojen siirtoa perseaukisten kautta kaikista varakkaimmille.
[/quote]

Höpö höpö, kukaan yksityinen mitään sossun väelle vuokraa. Valtio ja kunnat ne rahat ottaa.

Vierailija
8/16 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska alkaa menojen alasajo. Turhiin asioihin jaetaan rahaa ja niistä kärsitään.

Vierailija
9/16 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 22:12"]

Mä en vaan ymmärrä.
Esim. lääkäriksi/juristiksi kouluttautuneet ovat nähneet todella paljon vaivaa koulutuksensa eteen, ja siivoojat/kaupan kassat jne taas (yleensä) eivät.
Yhteiskunta siis rankaisisi näitä ahkerampia ja kunnianhimoisempia tapauksia? Siinäpä vasta tasa-arvoa!

[/quote]

Minä taas en ymmärrä tätä ajatusmaailmaa. Meillä töissä on siivooja, joka on syntynyt keskosena, vaikea synnytys ja ihmeen kaltainen henkiin jääminen. Koulunkäynti 60-luvulla on on ollut todella vaikeaa, luki- tai muista oppimisvaikeuksista ei ole edes puhuttu, ainoa mitä on saanut on tyhmän leima eli on tehnyt todella työtä että on loistavalla ammattitaidolla ja itsetunnolla varustettu ihana ihminen, joka tekee työnsä hienosti. 

Sitten meillä on työssä lääkäri, jolla on mieletön muisti ja keskittymiskyky, muistaa lukemansa kuolinilmoituksen viime vuodelta muistovärssyineen ulkoa ja osaa soveltaa lukemaansa, ehkei kuolinilmoitusta.  

Kumpi on tehnyt enemmän työtä asemansa eteen,  toki lääkäri, mutta se on ollut hänelle ilo ja se antaa hänelle joka päivä aseman ja arvostuksen.

Siivooja joka on tehnyt paljon työtä sen eteen että on oppinut lukemaan, laskemaan yksinkertaisia laskuja ja kirjoittamaan nimensä, (muu on kyllä lukukelvotonta) ansaitsee ihan saman kunnioituksen ja tasa-arvon.

Minusta se, jolle on paljon annettu, voi maksaakin enemmän.

Vierailija
10/16 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keneltäkään ei tarvi ottaa lanttiakaan pois jos lopetetaan kaikki turhan maksaminen mm. Mamut, ulkomaan avut, 5 vuoden suojatyöpaikat, subj. Koko päivähoito, turha byrokratia jne. Jne.

Vierailija
11/16 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki yhteiskunnan tulonsiirrot (varsinkin asuminen) pitäisi lopettaa. Nostavat pk-seudulla asumisen hintoja.

Yksityiselle vuokranantajalle sossun asiakas on paras vuokralainen, koska sossu maksa aina vuokran. Yksityisillä on sossun asiakkaita vuokralla vaikka kuinka paljon.

Vierailija
12/16 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestäkää SDP:tä, niin saatte haluamianne veronkorotuksia!

Vierailija
13/16 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa kyllä menee valitettavasti aika paljon enemmän.

Vierailija
14/16 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin niin päin, että poistetaan asumistuki. Siitä kertyvä säästö olisi paljon kätevämpi. Jos ei ole varaa maksaa vuokraa, asuu liian kalliisti ja voi muuttaa muualle.

Vierailija
15/16 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä olet keksinyt veron määritelmän ihan uudestaan!!!

Vierailija
16/16 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaan ymmärrä.
Esim. lääkäriksi/juristiksi kouluttautuneet ovat nähneet todella paljon vaivaa koulutuksensa eteen, ja siivoojat/kaupan kassat jne taas (yleensä) eivät.
Yhteiskunta siis rankaisisi näitä ahkerampia ja kunnianhimoisempia tapauksia? Siinäpä vasta tasa-arvoa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän