Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kova Flunssa?

Vierailija
13.04.2015 |

Olen sairastanut flunssaa melkein kuukauden, lähinnä räkätautia. nyt viisi päivää sitten nousi korkea kuume, en tiedä lukemaa mutta tipahtelin seisovilteen ja olin todella sekava. kuume laski ja nousi, nyt hieman parempi, poskissa ja päässä kova paineen tunne, olen sairastanut poskiontelotulehd. ja keuhkoputkentulehduksia myös koska olen astmaatikko (mihin käytän säännöllisesti kortisonia+avaavaa lääkettä), olisiko tämä joku tulehdus? Pahinta on öisin nouseva kuume ja hengen ahdistus,välillä sattuu hengittää ja tuntuu ettei happi riitä vaikka otan kaksin kerroin astmalääkkeetkin. pitäisikö käydä lääkärissä jos onkin joku infektio?flunssaa ollut paljon liikenteessä, sen takia en heti hakeudu lääkäriin. onko antaa neuvoja, kiitos.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä ketään hoitoalan ammattilaisia tai lähiaikoina flunssaa sairastaneita? kannattaisiko mennä käymään päivystyksessä? mietin tän astman takia, on käytössä kaikki yskänlääkkeet ja limanpoistajat mutta eivät tunnu auttavan. on antibioottikuuria jäljellä aikaisemmasta tulehduksesta, aloitanko omin päin? voiko kuumeeton keuhkokuume/keuhkoputken tulehdus yms. olla välillä parempi niinkuin nyt ja yhtäkkiä alkaa taas hengitysvaikeudet ym. vinkkejä kiitos :) inhottaa viettää aikaa taas kipeenä, muttei viitsi turhaan mennä päivystykseen jos on vaan lunssa, kestänyt vaan aika pitkään jo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi