Seksielämän puuttuminen ja karvat
Jos sinulla ei olisi seksielämää ollenkaan, pitäisitkö itsesi posliinina? Perustelut puoleen ja toiseen, kiitos.
Oletko mies vai nainen?
Kommentit (9)
Koska en käy uimahallissa enkä sauno kuin yksin, annan talvella kaikkien karvojen kasvaa. En poista siis edes kainalokarvoja. Ihanaa lomaa siitäkin. Kesällä jos menen rannalle siistin bikinirajat, muuten en. Kainalokarvat poistan jos käytän toppia. Säärikarvat poistan kesällä säännöllisesti, talvella en ollenkaan.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 21:28"]Koska en käy uimahallissa enkä sauno kuin yksin, annan talvella kaikkien karvojen kasvaa. En poista siis edes kainalokarvoja. Ihanaa lomaa siitäkin. Kesällä jos menen rannalle siistin bikinirajat, muuten en. Kainalokarvat poistan jos käytän toppia. Säärikarvat poistan kesällä säännöllisesti, talvella en ollenkaan.
[/quote] seurusteletko?
Mä annan rehottaa. Jos tiedän että saattaa ehkä käydä flaksi illalla niin ajan kyllä pois. Olen sinkku.
Sinkku, hyvin vähänlaisesti seksielämää. Karvaton aina. Tuntuu itsestä paremmalta olla niin.
En seurustele tai harrasta irtosuhteita, mutta sheivaan silti mielellään joka toinen päivä. Tosin laiskuuden iskiessä pari ehkä kerran tai kaks viikossa, mutta sheivaanpahan kuitenkin.
N21
Minulla ei ole ollut seksielämää yli vuoteen. Ajelen silloin, kun on jokin syy, kuten viihteelle meno. Tai silloin, kun haluan tuntea oloni siistiksi. Viimeksi ajelin tänään muutaman viikon tauon jälkeen, koska vietän huomenna aikaa ihastuksen kanssa. Olen nainen.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 22:01"]
Minulla ei ole ollut seksielämää yli vuoteen. Ajelen silloin, kun on jokin syy, kuten viihteelle meno. Tai silloin, kun haluan tuntea oloni siistiksi. Viimeksi ajelin tänään muutaman viikon tauon jälkeen, koska vietän huomenna aikaa ihastuksen kanssa. Olen nainen.
[/quote]
Jätän kiitoradan silti.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 21:54"]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 21:28"]Koska en käy uimahallissa enkä sauno kuin yksin, annan talvella kaikkien karvojen kasvaa. En poista siis edes kainalokarvoja. Ihanaa lomaa siitäkin. Kesällä jos menen rannalle siistin bikinirajat, muuten en. Kainalokarvat poistan jos käytän toppia. Säärikarvat poistan kesällä säännöllisesti, talvella en ollenkaan. [/quote] seurusteletko?
[/quote]
Ai niin, unohtui sanoa. En seurustele eikä ole seksielämää. Ja nainen olen, yli 30v.
Mun pää hajoaa seksin ja läheisyyden puutteen vuoksi. Karvat on sivuseikka. Nainen 34