Metropolia, pääsykoe kutsu
Milloinkahan Metropolian yhteishaun pääsykoekutsut voisi tulla? Kokemuksia?
Kommentit (12)
Mäki odotan, ei ole vielä tullut. Viestintään hain. Viime viikolla soitin hakutoimistoon ja kysyin millon alkavat lähetellä niitä. Tänään kuulemma lähtee ensimmäiset ja tulee sähköpostiin eikä kirjeenä.
Itselle tuli vasta eilen keskiviikkopäivällä kutsu tv- ja elokuvakäsikirjotuksen pääsykokeeseen. En tiiä onko niitä tapana näin myöhään vasta lähetellä, kun ekaa kertaa nyt hain.
Onko ketään tekniikkapuolelta saanut kutsua? #huolestunut
Eikö lue netissä. Itse hain Laureaan ja siellä lukee että kutsut lähetetään viikkojen 21 ja 22 aikana. Silti vähän kyllä ahdistaa.
Itse otin Metropolian hakutoimistoon yhteyttä sairaanhoitopuolen kutsuista, lähetetään kuulemma tämän viikon alussa ja tulevat s-postitse. Niille, joita ei valita, ei ilmoiteta ollenkaan. Ovat myöhästyneet jostain syystä.
Minulle kilahti tekniikan alan valintakoekutsu viikko sitten sähköpostiin, eivät enää lähetä kirjeenä.
Onko ketään elokuva -ja televisiopuolen hakijaa, jolle oisi jo tullut?
Metropolian sivuilla lukee että lähetetään n vkoa ennen koetta, eli koe on 28.5, onkohan nyt mennyt koe sivusuun :O?!
Mites onko sosiaali ja terveysalan kutsuja kenellekkään saapunut?
Osa soten kutsuista on kaiketi mennyt jo.. Tulevat tänä vuonna just sähköisesti, mutta kai se on mahdollista että vielä huomenna kutsuja tulee. Jos ei tule, niin ilman kutsua jäätiin tänä vuonna :/
Joko saitte?