Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras itsepalvelukirppis Helsingissä?

Vierailija
13.04.2015 |

Kouluikäisille ois hakusessa kesävaatetta + juhlavaatetta edullisesti, minne kannattais suunnata? Viikonloppuisin en ehdi kierrellä, eli sellainen joka on auki iltaisin, vinkkejä pls =)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manskun Majakka, siellä ainakin paljon nuorten ja lasten vaatteita, itse olen löytöjä tehnyt

Vierailija
2/3 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metka Hermannissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväntekeväisyyskirpputorit eli UFF ja Emmaus, ja jos uskonnollinen painotus ei haittaa, Samaria-kirpputorit, Fida lähetystorit, Pelastusarmeijan kirpputori jne. Ensinnäkin hinnoittelu on halvempaa kuin kaupallisilla kirpputoreilla toiseksi niin ostamalla kuin lahjoittamalla tavaroita tekee hyvää. Lähes kaikissa paikoissa myös tavaroiden kunto on ihan ok, mitä ei ikävä kyllä voi sanoa kaikista kaupallisista kirpputoreista. Lähes kaikkia mainittuja kirpputoreja löytyy myös useampi Helsingistä ja monet ovat auki iltaisinkin, UFF iltakahdeksaan arkisin, Emmaus Mäkelänkadulla 19.00 kerran viikossa, Pelastusarmeijan kirpputori Mannerheimintiellä kello 18.00 ja Fida lähetystori esim. Hämeentiellä kello 19.00 asti.

Oma myyntini meni miinukselle Manskun Majakassa, vaikka tavaraa oli paljon ja se hyväkuntoista, lisäksi otettiin vielä myyntiprovisio. Paikkavuokra siellä on todella kallis, joten seuraavalla kerralla kannan kamani suosiolla hyväntekeväisyyyskirpputorille. Useimpia ostajia riisto ei ehkä haittaa, mutta itse taidan hoitaa tästä lähtien ostoksenikin hyväntekeväisyyskirpputoreilla. Voi joutua etsimään kauemmin, mutta hintakin on kohdillaan, etenkin Emmauksessa hyvin halpa. UFF:ssa kannattaa tietenkin suosia päiviä, jolloin tuotteet on alennettu.