Palstailijat, kertokaa itsestänne? Millaiset tyypit täällä kirjoittelee?
Kommentit (31)
Minä 54v, perussairaudet verenpainetauti, skitsofrenia, diabetes, uniapnea. Toinen jalka puuttuu, sydämessä tahdistin. Mieheni on työtön. Ex-mieheni vaimoineen on vankilassa, syynä pankkiautomaatin räjäytys. Rakkain perheenjäseneni on koira, joka 2/3 susi. Mitä muuta haluat tietää? Olen mies. Tänään.
Minäkin olen hoidossa ja puutteessa!!
Mies 62v kirjoittelen tänne vankilasta jonne naapurini salakuljetti puhelimen peräsuolessaan. Olen ryöstöraiskannut monta heiveröistä miestä.
Minäkin olen hoidossa ja kipeästi hoidon puutteessa!!!
16 vuotias isotissinen blondi joka etsii setämiehiä.
43v lapsiinsekaantuja porista täällä.
Ei oo hoitoa näkynt
Hirvee panetus
Nuoria naisia metsästävä 55v setämies.
Vierailija kirjoitti:
43v mies pakkohoidossa niuvaniemessä.
Terve kollega🙂
Itse olen Keroputaalla.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Mä todellakin uskon kaikki edelliset. Sen verran sekavaa settiä on tällä palstalla.
Masentunut pitkäaikaistyötön ikisinkku.
40v äijänkäppänä, henkinen ikä 65
Nainen lirrotutti reidestään palan irti, josta rullattiin pötkylä haarojen väliin roikkumaan. Hän pitää sitä peniksenä ja itseään miehenä. Onko oikein, että tällaisia harhoja ja itsensä mutiloimista normalisoidaan?
https://nymag.com/intelligencer/article/gabriel-mac-essay.html?utm_medi…
Vierailija kirjoitti:
Mä todellakin uskon kaikki edelliset. Sen verran sekavaa settiä on tällä palstalla.
Anus on taivas ja nuoren naisen anus paratiisi.
Vierailija kirjoitti:
50-vuotias isotissinen setämies.
Kantsis ehkä tehdä jotain🤔 Niin tai mistä minä tiedän, rintasihan saattavat kiinnostaa itseäsi😄 Jos näin niin vaali ja pidä hyvänä niitä😄
Aikoinaan kun seukkasin niin ku rintani rupesi olemaan isommat kuin exsällä niin päätin että manboobsit lähtee😄
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Yli viisikymppinen setämies jota edustan.
43v mies pakkohoidossa niuvaniemessä.