Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tvt leikkauksesta kokemuksia?

Vierailija
13.04.2015 |

Hei! Olen menossa kyseiseen leikkaukseen tällä viikolla ja olisin halukas kuulemaan kokemuksia itse leikkauksesta. Olitko yötä sairaalassa vai pääsitkö pois samana päivänä? Jos pääsit niin miten pian toimenpiteen jälkeen? Koskeeko pissalla käynti kun käy ekoja kertoja?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan?

Vierailija
2/12 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko tänään kokemuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tvt?

Vierailija
4/12 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 08:05"]

Mikä on tvt?

[/quote]

Kun tulee pissat pöksyyn kuten ap:lla niin joutuu  rakkoleikkaukseen. Mutta ei siis ole itsellänikään tuota vaivaa joten ei ole kokemuksia kertoa.

Vierailija
5/12 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vuokranantaja on tvt :DD

Vierailija
6/12 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on ja voin sanoa että apua oli.

Vierailija
7/12 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin virtsankarkailusta...............nyt ei enää karkaile. Uskaltta liikkua jo.

Vierailija
8/12 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tieto- ja viestintätekniikkaleikkaus?

Vierailija
9/12 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietoa ja kokemuksia itse leikkauksesta.

Vierailija
10/12 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka

Minä kävin leikkauksessa viime elokuussa ja se pelasti elämäni :-) minulle tehtiin kyllä TOT, joka on kehittyneempi versio TVT leikkauksesta. Minulla tuo alapää kursittiin kahteen otteeseen synnytyksen jälkeen, ensin rektoseele ja sitten ½ vuotta myöhemmin TOT.

Pääsin samana päivänä kotiin, heti kun olin pystynyt pissaamaan, noin 3 h leikkauksen jälkeen. Sairasomalla olin noin viikon ja toivuin hyvin. Ja mikä parasta, ei lorahda kyllä tippaakaan, vaikka mitä tekisi. IHANAA. Suosittelen kyllä leikkausta!!!

Vierailija
11/12 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä kävin leikkauksessa viime elokuussa ja se pelasti elämäni :-) minulle tehtiin kyllä TOT, joka on kehittyneempi versio TVT leikkauksesta."

Ei kai se sentään kehittyneempi versio ole. Erilainen kyllä.

Minulle tehdiin TVT-leikkaus 3 kk sitten. Olin kärsinyt ponnistusinkontinenssista synnytyksestä alkaen eli yli 4 vuotta. Kävin urologilla, jumppasin jne. mutta vaiva vain paheni. En tiedä miksen mennyt leikkaukseen aikaisemmin. Juoksuharrastus jne. jäivät kun aina lirahteli. Olen hoikka ja urheilullinen, mutta vaihdoin lajit sellaisiin joissa ei pompoteta.

No jaa kyllä harmittaa etten mennyt aikaisemmin. Leikkauksesta on tosiaan nyt 3 kk ja vaivat ovat tiessään. Voin aivastella! Nauraa trampoliinissa! Pomppia ja yskiä. En pidä enää pikkuhousunsuojaa jatkuvasti.

Leikkaus meni hyvin. Se tehtiin päiväkirurgisena toimenpiteenä paikallispuudutuksessa. Menin sairaalaan klo 7.15, olin ekana leikattavana n. 8.15 ja kotiin pääsin klo 14. Kun oli todettu, että pystynb virtsaamaan rakon tyhjäksi. Pari päivää pissasin vaikeasti ja luulin että joudun katetrointiin, mutta ei. Virtsaaminen alkoi sujua jo tokana päivänä leikkauksesta hyvin ja ns. paineella. Sain saikkua 14 vrk mutta olin käytännössä täysin kivuton viikon jälkeen.

Suosittelen lämpimästi. Leikkaukseni tehtiin Seinäjoen keskussairaalassa.

Vierailija
12/12 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme