Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan tavannut mukavaa naista ja alkava suhde on päättynyt siihen kun sinulle ei maistu teatterit tai konsertit.

Vierailija
28.12.2021 |

Jos pitää valita, ottaisin kalsarikännit.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholin maistumiseen päättyy moni parisuhde.

Vierailija
2/27 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kumma siinä teatterissa kiinnostaa?

Susi surkeeta Suomessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Susi surkeeta Suomessa.

Jos olet nähnyt niin paljon ulkomaista ja suomalaista teatteria, että osaat sanoa juuri suomalaisen teatterin olevan surkeaa, niin varmasti osaat myös itse vastata kysymykseen, mikä siinä kiinnostaa.

Vierailija
4/27 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole ihan positiivinen asia, ettei suhde tuollaisessa tapauksessa mene pidemmälle? Nainen voi löytää kumppanin, jota kiinnostaa kulttuuri, sinä kumppanin, jota kiinnostaa ryyppääminen.

Vierailija
5/27 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska teatterissa käynti on mukavaa.

Vierailija
6/27 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Susi surkeeta Suomessa.

Jos olet nähnyt niin paljon ulkomaista ja suomalaista teatteria, että osaat sanoa juuri suomalaisen teatterin olevan surkeaa, niin varmasti osaat myös itse vastata kysymykseen, mikä siinä kiinnostaa.

Ajattelin ihan samaa. En itsekään käy paljon teatterissa (konserteissa kyllä), mutta olisi mielenkiintoista tavata ihminen, joka on niin paljon teatteria harrastanut, että pystyy vertaamaan suomalaista teatteria muun maalaisiin. Miten suomalainen teatteri eroaa muista pohjoismaisista teattereista? Angloamerikkalaisesta? Venäläisestä? Missä olemme huonompia kuin nuo muut?

Ja vaikka ei kysytty, niin itse en olisi voinut kuvitella parisuhdetta miehen kanssa, joka ei pidä kulttuurista. Meillä se painottuu musiikkiin ja lukemiseen, mutta myös teatterissa käytiin ennen koronaa, samoin taidenäyttelyissä (itse olen kiinnostunut erityisesti valokuvataiteesta mutta myös maalaus-, lasi- ja muut taiteenmuodot kiinnostavat).

Vierailija
7/27 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupauduin jopa viemään hänet ovelle, ja vieläpä lupasin käydä kääntymässä sisällä.

Ja kun lähettää teksiviestin niin tulen vastaan ovelle. Itse vietän aikani jossain  lähipubissa.

Mutta ei kelavannut sekään.

Joten ajattelin että antaa olla. Liian vaikea luonne.

Ap

Vierailija
8/27 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on oikeasti ihminen, josta tykkää tosi paljon niin hänen vuokseen voi opetella tykkäämään joistakin asioista. Vaimoni opetti minut arvostamaan kirjallisuutta ja käymään teatterissa. Olemme käyneet jo 30 vuotta teatterissa yhdessä monta kertaa vuodessa. Olisin menettänyt hyvän vaimon, jos en olisi lähtenyt kokeilemaan kulttuuriharrastusta hänen kanssaan. Nautin teatterista nykyään. Vastapainona vaimo on sitten tullut minun harrastuksiini mukaan.

Vierailija
9/27 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lupauduin jopa viemään hänet ovelle, ja vieläpä lupasin käydä kääntymässä sisällä.

Ja kun lähettää teksiviestin niin tulen vastaan ovelle. Itse vietän aikani jossain  lähipubissa.

Ap

Toiset on aika umpivaikeita.

Ei kannata tuhlata  aikaa.

Hän löytää itselleen spanielin jos on  löytääkseen.

Vierailija
10/27 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yks kunnon mies, joka rakastaa kulttuuririentoja, mutten ole suominaisille kelvannut. Aika katsella idänihmeitä ja hakea rakas filippiineiltä. Olen saanut tarpeekseni.

Vierailija
11/27 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi naista mukaan omiin harrastuksiini, joku raja sentään.

Jos pitää samoista asioista, käy niissä ilman  minuakin. Ei yhdessä tarvitse mennä, se ei ole itseisarvo.

Naiset luulee että  läheisriippuvuus on rakkautta.

Se ei ole.

Vierailija
12/27 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ymmärrän, että provoilet, mutta omituinen provon aihe. "Haluan yhteen naisen kanssa, jonka kanssa minulla ei ole mitään yhteistä. Onpa kummallista, kun hän ei halua samaa."

Vierailija
13/27 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata  tuhlata aikaa naiseen joka vaatii sinua osallistumaan kanssaan.

Sitä kutsutaan läheisriippuvaiseksi ja se pahenee kerta kerran  jälkeen.

Itse kutsuvat sitä miehen  kouluttamiseksi.

Kierrä kaukaa.

Vierailija
14/27 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ymmärrän, että provoilet, mutta omituinen provon aihe. "Haluan yhteen naisen kanssa, jonka kanssa minulla ei ole mitään yhteistä. Onpa kummallista, kun hän ei halua samaa."

Hauska provo sinullakin. "Ei mitään yhteistä."

Kysymys oli teatterista.

=D=D

Vierailija
15/27 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän noissa teattereissa ja konserteissa tarvitse käydä yhdessä.

Se käy jota ne kiinnostaa, toinen harrastaa tai tekee muuta sillä aikaa.

Vierailija
16/27 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on oikeasti ihminen, josta tykkää tosi paljon niin hänen vuokseen voi opetella tykkäämään joistakin asioista. Vaimoni opetti minut arvostamaan kirjallisuutta ja käymään teatterissa. Olemme käyneet jo 30 vuotta teatterissa yhdessä monta kertaa vuodessa. Olisin menettänyt hyvän vaimon, jos en olisi lähtenyt kokeilemaan kulttuuriharrastusta hänen kanssaan. Nautin teatterista nykyään. Vastapainona vaimo on sitten tullut minun harrastuksiini mukaan.

No ei se sitä tarkoita että ei toisesta tykkää tosi paljoa jos ei lähde häntä kiinnostaviin juttuihin.

Me ollaan myös aika "vanha" pari eli kauan yhdessä. Minä 40-vuotias ja mies 50-vuotias.

En ole koskaan ollut hänen mukanaan musiikkikeikoilla. En yhtään tykkää deathmetallista enkä muusta tosi raskaasta musiikista eli en nauttisi niistä keikoista. Bändit vielä sellaisia mistä ei moni ole edes kuullut. Miehellä kolme kaveria joiden kanssa käy keikoilla ja heistäkään ei kaikki käy kaikkien bändien keikoilla. "Mikko" on ainut joka lähtee kuuntelemaan bändiä "se ja se" ja "Mattia" kiinnostaa taas toisen bändin musiikki ja sille keikalle ei taas lähde muita.

Itse käyn teattereissa. Käyn siellä meidän teinien kanssa. Juuri pari viikkoa sitten oltiin katsomassa eräs musikaali ja oli ihan huippu! En pakota miestäni mukaan. Hän on käynyt teattereissa sen verran että tietää ettei ole hänen juttu. Skippaa työpaikankin teatteri-illat joita järkätään aika usein.

Asioita voi myös tehdä erikseen eikä vaatia toista mukaan jos häntä ei vaan yksinkertaisesti kiinnosta.

Hienoa että olet innostunut teatterista! Tuskin siellä käyt kuitenkaan vaan vaimon mieliksi vaan omasta halusta koska on sinulle mieluista?

17/27 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mainostaa teatteria ja kulttuuria harrastuksina.Moni ei varmaankaan ole yhtään kertaa edes käyny teatterissa. Merkillistä.

Vierailija
18/27 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata  tuhlata aikaa naiseen joka vaatii sinua osallistumaan kanssaan.

Sitä kutsutaan läheisriippuvaiseksi ja se pahenee kerta kerran  jälkeen.

Itse kutsuvat sitä miehen  kouluttamiseksi.

Kierrä kaukaa.

Jos ap haluat vakuuttavasti vastailla itsellesi noston vuoksi, niin tee jotain tolle rivivaihdolle 😂

Vierailija
19/27 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pubi-Pera ja kultturelli-Katri. Joo ei

Vierailija
20/27 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Moni mainostaa teatteria ja kulttuuria harrastuksina.Moni ei varmaankaan ole yhtään kertaa edes käyny teatterissa. Merkillistä.

Mä sanon harrastavani kulttuuria. Käyn vain oopperassa, baletissa ja taidenäyttelyissä. Rakastan museoita ja historiallisia kohteita. Konserteissa käyn toisinaan, mutta ne ovat enemmän tuota klassisen puolta. Stand-uppia käyn myös katsomassa. Teatterissa en käy, koska olen todella kriittinen siihen osaamiseen. Lisäksi en kestä yht'äkkisiä kovia ääniä tai kiekaisuja. Niitä tuntuu teatterissa olevan paljon. Olenkohan viimeksi käynyt teatterissa 2013 ja silloin oli hyvä esitys. Silti en osaa arvostaa teatteria, vaikka tällä kylällä jossa asun on esimerkiksi lounas teattereita ja muita esityksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä