Miksi mies ottaa yhteyttä vielä 5 vuotta sen jälkeen kun nähtiin viimeisen kerran?
Yhteydenotot häiritsee ja olen siitä kertonut. Mitä tarvetta vielä noin pitkän ajan jälkeen lähestyä?
Kommentit (40)
Mitä väliä? Ja jos ei puhetta usko, estä.
Olit hyvä pano, eikä sillä ole juuri nyt muita?
On narsisti ja yrittää saada huomiotasi? (Hoover).
Tekee mieli torttua. Ymmärrettävää näin joulun aikoihin.
Minullekin lähettää viestejä aina säännöllisin väliajoin eräs mies, jonka kanssa oli juttua joskus 6 vuotta sitten... Homma kaatui jutun mahdottomuuteen ja se taisi olla hänelle aika kova pala. Edelleen kuulemma ajattelee minua aina välillä, on ikävä ja haluaisi tavata... Välillä jopa on käynyt sääliksikin. Minulla on puoliso ja perhe, kuten hänelläkin, mutta jostain syystä haluaa minuun vielä ottaa yhteyttä...
Hänellä on m una kovana ja kokeilee uppooko.
Oli tuttavuus jonka kanssa tapailtiin satunnaisesti. Molemmilla perheet ja kyllä se häiritsee kun ei tiedä milloin on tulossa kutsumatta käymään. Ap
Minulle näitä on tapahtunut lähinnä tilanteissa, joissa eksä on ollut humalassa (sanonut joko erikseen tai tuntunut ajankohdasta ja asiayhteydestä selväksi, esim. lauantai-iltana kavereiden kanssa mökillä). Joku kerta on kuulemma erikseen ollut kavereiden kanssa puhe eksistä, muissa tuntuu että esim tietystä bändistä tai paikkakunnasta olen tullut mieleen. Viime kerralla kävi selväksi, että seksihän siellä miehellä mielessä on miksi noita yhteydenottoja välillä tulee.
Suomessa on vapaat naiset vähissä ja tutustuminen sitäkin vaikeampaa.
Sä oot antanut hänelle joskus piparia, elää toivossa jos haluaisit vielä seksiä.
En ole vapaa nainen vaan perheellinen ja niin on tämä mies myös. Ap
Vierailija kirjoitti:
Oli tuttavuus jonka kanssa tapailtiin satunnaisesti. Molemmilla perheet ja kyllä se häiritsee kun ei tiedä milloin on tulossa kutsumatta käymään. Ap
Toki kerrot että sinulla on perhe eikä tapailut enää kiinnosta. Estä puhelut.
Mies muuttikin mieltään kun ensin vaiheili 5 vuotta.
Kerrot seuraavalla kerralla että nyt loppuu, tai tulee lähehestymiskielto. Kaikki viestit talteen, mutta yhteenkään ei pidä enää vastata.
Vierailija kirjoitti:
En ole vapaa nainen vaan perheellinen ja niin on tämä mies myös. Ap
Reissumies se vaan tiedustelee, oletko sinäkin yhtä huonossa liitossa kuin hän. Haluaisi sinusta kenties reissukaverin.
Tietää että minulla on perhe ja en halua hänen yhteydenottoa enkä varsinkaan että ilmestyy ovelleni. Alkanut ahdistaa kun ei tiedä mitä keksii. Ap
Korona-aika, hankala etsiä naista.
Yksi idioott i ottaa yhteyttä vuosien jälkeen vaikka tein selväksi, ettei kiinnosta moinen epärehellinen pas ka kasa. Ilmoitin jopa vaimolleen. Silti yrittää.
Pitkäaikainen puoliso?