Ostatteko uudeksi vuodeksi niitä halpoja kuorettomia nakkeja vai kunnollisia napsahtavia
eli kuorellisia maukkaita nakkeja? Entä lisuke? Meillä on napsahtavat nakit, Italian, peruna ja punajuuri salaattia. Halutessa myös sinappia ja ketsuppia tottakai.
Kommentit (24)
En mitään nakkeja. Vaan jotain hyvää ruokaa.
Meillä on lisänä myös sienisalaattia, koska mies ja minä tykätään kovasti.
Keitettyjä nakkeja sipuliliemessä. Yleensä kuorilla. Riippuu mitä on tarjouksessa.
En pidä napsahtavista nakeista, en edes nauravista.
Itse en välitä perunasalaatista. Mulle riittää ketsuppi nakkien kanssa.
Puren vain aitoa jäykistynyttä nakkia, jossa esinahka tallella.
Meillä on uunilohta kermassa haudutettuna. Eikö nakit ole lasten ruokaa ennemminkin?
Sellaisia aitoon peräsuoleen tehtyjä nakkeja. Niitä maiskuttelemme koko uudenvuoden.
Ne napsahtavat on inhottavia. Yäk! Mulla on nakkien suhteen halpa maku :)
Kunhan on kaljaa riittävästi. Sama se onko minkälaisia nakkeja 😃
Juustoja, oliiveja eri tavoilla täytettynä, joku keksilajitelma, hilloja, sekä minitomaatteja, ja parikanpaloja palasina. Mitä muuta tähän? Viinirypäleet ei nappaa. Kuoharia ja viiniä.
Ei nakkeja tai makkaroita mulle, ikinä, ne on pahoja kaikki, myös testivoittajat.
Vierailija kirjoitti:
En mitään nakkeja. Vaan jotain hyvää ruokaa.
Uunilenkki?
Vierailija kirjoitti:
Juustoja, oliiveja eri tavoilla täytettynä, joku keksilajitelma, hilloja, sekä minitomaatteja, ja parikanpaloja palasina. Mitä muuta tähän? Viinirypäleet ei nappaa. Kuoharia ja viiniä.
Ei nakkeja tai makkaroita mulle, ikinä, ne on pahoja kaikki, myös testivoittajat.
Muuten hyvä mutta oliivit ei nappaa👎
Vierailija kirjoitti:
Keitettyjä nakkeja sipuliliemessä. Yleensä kuorilla. Riippuu mitä on tarjouksessa.
Missä ihmeen sipuliliemessä? Myydäänkö sellaisiakin?
Suomessa on vappuna ja uutena vuotena samaa safkaa. Ei siinä. Nakit on hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on vappuna ja uutena vuotena samaa safkaa. Ei siinä. Nakit on hyviä.
Paitsi tippaleivät ei kuulu uuteen vuoteen. Muuten aika samaa.
Uudeksi vuodeksi muikunmätiä, savulohta, savuporoa, punasipulia, suolakurkkua, smetanaa, hunajaa jne. runsaassa voissa paistettujen blinien päälle. Nakit jätän lapsille ja lapsenmielisille.
En osta nakkeja. Syön jotakin muuta.
Kuorelliset on kieltämättä parempia minunkin mielestäni.