Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakoitsijat, utelu teille

Vierailija
02.04.2015 |

Kuinka tärkeää on se oma tuttu tupakkamerkki? Jos tosiaan haluat polttaa savukkeen, onko sen oltava sitä sinun merkkiäsi, vai käykö mikä vaan (tai melkein mikä vaan) merkki?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 21:17"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 21:16"]

Mites ne marhorkka-tyyppiset tai muut sen tapaiset tupakat, polttaisitteko sellaisia edes "hätätilanteessa"? Minä kun en ole koskaan tupakoinut, olen kiinnostunut, en tiedä kyllä miksi:) Nykyään varmaan on suht helppoa saada ostettua sitä tupakkaa mitä haluaakin.

[/quote]mahorkka

-ap-
[/quote]

Ei ikinä koskaan, pahaa pahaa.

Vierailija
2/29 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle oli ihan yksi lysti, kaikki kävi sätkästä mentholiin, siniseen ja punaiseen. Jossain vaiheesa oli keltaistakin, se oli Smartia :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki punainen käy hätätapauksissa mutta omaa merkkiä mieluiten. jos tarjolla on vaan sinistä niin jätän väliin. :D

Vierailija
4/29 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vastaan vaikka olenkin entinen tupakoitsija. Se oli mulle tosi tärkeää, poltin marlboro ice blastia, ja jos sitä ei ollut saatavilla, olin ennemmin ilman kuin poltin jotain muuta.

Vierailija
5/29 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 20:50"]

Mä vastaan vaikka olenkin entinen tupakoitsija. Se oli mulle tosi tärkeää, poltin marlboro ice blastia, ja jos sitä ei ollut saatavilla, olin ennemmin ilman kuin poltin jotain muuta.

[/quote]Kiitos vastauksestasi:) Tuli vaan mieleen, kun näin aamulla tienposkessa tupakka-askin jotain merkkiä, jota en tuntenut. Ajattelin, että onkohan se tosiaan hyvin oleellista. Jos polttaa oikein paljon, eikä sitä omaa merkkiä ole jostain syystä saatavilla, niin käykö joku muu merkki kumminkin?

Vierailija
6/29 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käy oikeastaan ihan mikä tahansa merkki, menthol-tupakasta en tykkää.

Vierailija
7/29 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voin polttaa kaikkia merkkejä, poltan yleensä punaista mutta jos sitä ei ole saatavilla niin mikä tahansa muu merkki käy

Vierailija
8/29 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa kaikki vihreä käy. Ei sininen eikä punainen :) naksutupakat sai mut koukuttumaan :8

Vierailija
9/29 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 20:52"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 20:50"]

[/quote]Kiitos vastauksestasi:) Tuli vaan mieleen, kun näin aamulla tienposkessa tupakka-askin jotain merkkiä, jota en tuntenut. Ajattelin, että onkohan se tosiaan hyvin oleellista. Jos polttaa oikein paljon, eikä sitä omaa merkkiä ole jostain syystä saatavilla, niin käykö joku muu merkki kumminkin?
[/quote]
Mä olin joskus kaksi päivää polttamatta kun tuo ice blast oli loppunu tästä tuppukylästä kokonaan, eli mulle se oli ehdoton :D En kyllä tunne ketään muuta jolla niin tarkkaa olisi, useimmat polttaa kyllä melkein mitä vaan.
-2

Vierailija
10/29 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on naksutupakka ? Kyselee entinen röökaaja.

Vierailija
11/29 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 20:57"]Mikä on naksutupakka ? Kyselee entinen röökaaja.
[/quote]
Periaatteessa normimakuinen, mutta naksauttamalla filtterin sisältä pallukan rikki siitä tulee mentholrööki.

Vierailija
12/29 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on sininen West oltava, ei muu maistu hyvälle enää. Aina turhauttaa jos sitä ei löydy ja joutuu valkkaan jotain muuta. Sillon meen sinisellä LM

Vierailija
13/29 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun vastaatte, vaikka kysymys oli kieltämättä vähän pöhkö:)

Vierailija
14/29 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 20:57"]

Mikä on naksutupakka ? Kyselee entinen röökaaja.

[/quote]

SAmaa ihmettelee nykyinenkin röökaaja.

Vierailija
15/29 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen Marlboro se on oltava, jos omat olisi loppu ja joku tarjoaa niin käy toki muutkin merkit.

Vierailija
16/29 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen röökaaja poltti aikanaan vain menthol tupakkaa.

Vierailija
17/29 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Route 66 Blue, valmistupakat on hirveää kuraa varsinkin noi hiihtoliiton suosittelemat valkoiset mallut ja muut "kevytsavukkeet".

Vierailija
18/29 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis tärkeintä oli että nikotiini pitoisuus olo suurinpiirtein sama. Siitä tulee kurkkutuntuma ja eron huomaa heti. Makuerot eivät ole kovin suuria mutta jotkut merkit on kyllä ihan huonoja. Piipputupakoissa erot on taas tosi isoja. Niistä löytyy oikeastaan parhaat tupakat. Välillä käärin sätkiä ihan maun takia. Nykyään on sähkösavukkeet.

Vierailija
19/29 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa sininen sätkätupakka tai bonuksen ruskee. Punastaki voi polttaa. Vihreetä viimesenä, paitsi ne naksumentholit. Kyllä mä silti poltan mitävaan jos tarjotaan.

Vierailija
20/29 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pall mallin sininen tai bonus gold. Askeista naksut ja camel eli enpä juuri polta askeja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän