Päästäisitkö miehesi
Yökerhoon yksin/kaverin kanssa kun tilanne on se että mies ei ole 2kk aikana saanut seksiä ymmärrettävästä syystä vaimoltaan. Uskoisitko ettei petä?
Kommentit (13)
Tota kai saisi mennä. En omista miestäni eikä hän minua. On aikuinen eikä tarvitse lupaani menoihinsa. Outo termi tuo päästäisitkö
Olen päästänyt. Mies ei oo saanut seksiä kun ei ole sitä halunnut, muuten kyllä saisi eli meillä eletään vähän kuivaa kautta. Jos pettää niin oma mokansa, en usko että niin kuitenkaan tekee.
Mä miehenä ainakin luultavasti jörnisin jotain tuossa tilanteessa
Ei tässä toisten vastaukset kyllä sinua auta pätkääkään. Joko luotat mieheesi tai et luota. Jos et luota, niin kysy itseltäsi, miksi olet hänen kanssaan?
Meidän perheessä ei ole mitään sellaista, että pitäisi kysyä toiselta lupa, jos haluaa mennä jonnekin. Mies käy joskus harvoin työkavereidensa kanssa ulkona, jos töissä on ollut joku iltaohjelma. Mutta ei hän todellakaan kysy minulta lupaa siihen. Hyvä jos muistaa edes kertoa, että nyt on tällainen kuvio ja tulen kotiin tavallistakin myöhemmin.
Joku akka on taas tyhmä. Jos mies pettää niin se pettää. Se ei todellakaan ole kiinni siitä päästätkö miehen yökerhoon vai et.
En ymmärrä tuota päästämis sanaa. Mies menee jos haluaa ei minulta tarvitse lupaa kysellä.
Kyllä 95% miehistä on vietävissä jos hyväperseinen ja pienirintainen nainen tulee tarjolle.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 00:22"]En ymmärrä tuota päästämis sanaa. Mies menee jos haluaa ei minulta tarvitse lupaa kysellä.
[/quote]
Joo ja ei meillä se meneminen kyllä ainakaan edes mistään "päästämisestä" ois kiinni, kyllä tuo isäntä menis jos se haluais mennä vaikka sitte kirosanojen saattelemana :D
Niin. Mies puhui että olisi lähdössä. En lukitse ovea ja teippaa itseäni esteeksi. En voi sanoa että et pääse mutta tarkoitan että hyväksyisitkö vai onko mielestäsi että aikoo pettää ? Ap
Jos mies ymmärtää syyt miksi seksiä ei parisuhteessa ole, miksi hän pettäisi tai miksi epäilisin häntä?
Ootko ap vähän vainoharhanen nyt? Ei se nut automaattisesti tarkoita ettö mies menee pettämään jos lähtee baariin.
Empä kyllä ihmettele, että mies lähtee pillunhakureissulle jos akka sulkee jalkovälinsä kahdeksi kuukaudeksi. Seksi ei ole tärkeintä parisuhteessa, mutta on se kuitenkin sen verran olennainen osa sitä, ettei kukaan selibaattiin ala.
Tottakai päästäisin.