Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhempien paluu yhteen?

Vierailija
12.04.2015 |

Vanhempani erosivat muutama vuosi sitten. Ymmärtääkseni syynä oli "puhumattomuus" ongelmista, mutta rakkaus ei kai loppunut. Isäni seurusteli muutaman vuoden erään naisen kanssa, mutta nyt he ovat eronneet. Isäni on sanonut useamman kerran, että ero äidistäni on ollut elämänsä suurin virhe. Äitinikin on pari vuotta seurustellut yhden miehen kanssa, mutta tiedän hänen silti kaipaavan tänne kotiin, hän on niin sanonut suoraan. Ei äiti varmaan myöntäisi tuntevansa mitään isääni kohtaan, jos kysyisin, mutta olen nähnyt että vieläkin isäni on äitin puhelimessa nimellä rakas.

Olen tässä salaa toivonut, että vanhempani saisivat asiat selviksi ja palaisivat yhteen. Elättelenkä turhaan toiveita? Onko kenellekään käynyt niin, että vanhemmat olisivat palanneet yhteen? Tai itse olisi palannut ex-puolison kanssa yhteen? Vanhempani ovat noin 55-v. ja ehtivät olla naimisissa 28 vuotta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne kotiin? Asutko isäsi kanssa? En elättelisi toiveita sen kummosemmin. Kun takana on noin pitkä liitto niin toki sitä jollain lailla varmastikin jollain tasolla toisesta välittää. Yhdessä kuitenkin kuljettu pitkä tie. Mutt as nyt on nyt

Vierailija
2/4 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 23:59"]Tänne kotiin? Asutko isäsi kanssa? En elättelisi toiveita sen kummosemmin. Kun takana on noin pitkä liitto niin toki sitä jollain lailla varmastikin jollain tasolla toisesta välittää. Yhdessä kuitenkin kuljettu pitkä tie. Mutt as nyt on nyt
[/quote]

Asun juu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikää sinulla on?

Vierailija
4/4 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 00:03"]Ja ikää sinulla on?
[/quote]

Olen 19. Tarkoitus on muuttaa syksyllä omaan asuntoon, jos vain saan opiskelupaikan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi