Mikä vaivaa ihmistä ,joka laittaa välin ennen pilkkua?
Toinen ärsyttävä tapa on se,, että laitetaan pilkut tuplana. Näitä molempia näkee täällä ja facessa,, ja aina samalla nimellä ,joten ei ole yksittäinen huti. Eikö he muka huomaa,, miten 99% muut kirjoittaa??
Kommentit (7)
Huvittavinta on, kun joku tuollainen väärin pilkuttava kirjoittaja vastaa täällä itselleen muka jonain toisena, mutta kaikille on pilkkuvirheiden perusteella ihan selvää, että viestit ovat samalta kirjoittajalta.
Mulla on puoli tuttu joka laittaa joskus viestiä ja kaikki yhteen pötköön ei mitää saa edes selvää koko viestistä mitä ajetaan takaa
Olen koulutettu ihminen ja minulle sattuu joskus tuota, koska olen reumaattinen ja sormet toimii miten sattuu.
Anteeksi siitä pyydän.
Minulla menee aina automaattisesti pilkut niin kuin se on joskus koulussa opetettu. Jos joku siitä pahoittaa mielensä niin yksi lysti, hyppää vaikka kaivoon.
Vierailija kirjoitti:
Minulla menee aina automaattisesti pilkut niin kuin se on joskus koulussa opetettu. Jos joku siitä pahoittaa mielensä niin yksi lysti, hyppää vaikka kaivoon.
On kyllä vaikea kuvitella, että kukaan olisi opettanut sinulle välilyönnin ennen pilkkua tai tuplapilkkujen käyttöä.
T. Äikänope
Matala koulutustaso.
Paljonko?? kello on!!!