EI oo todellista, sain koronatestiin ajan torstaille ja ihan normaalisti käyn töissä siihen asti
Kommentit (60)
Sain saman ohjeen, kaksi rokotusta takaa sen, että töissä voi käydä, kahvilassa voi istuskella eikä mitään erityistä suojausta tarvita.
Etkö saa sairauslomatodistusta mistään?
Uusimaa alueena. Kaksi rokotetta taustalla, yskää on sekä makuaisti lähtenyt. Luulisi edes pariksi päiväksi saavan sairaslomaa. Mutta ei tarvii. Ei ollut vapaita aikoja aiemmin.
Saman ohjeen sain minäkin, ja olen töissä tehostetussa palveluasumisessa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vasta torstaille aika?
Niitä ei ole aiemmin. Kaikki ajat täynnä.
No just.
Mutta ei, kyllä tääkin on rokottamattomien vika! Pakko olla!
noinhan asian pitääkin mennä. ne jotka asioista päättävät ovat päättäneet että ne joilla on kaksi rokotetta saavat liikkua vapaasti.
Eikö hallitus tiedä tätä että näin se leviää
Kai sulla, ap, on joku syy mennä sinne testiin? Jos on, niin sittenhän sulla on myös syy olla menemättä töihin.
Silti työterveys ohjeisti vältä ihmiskontakteja ja jää jos mahdollista omaehtoiseen karanteeniin.
Vierailija kirjoitti:
Saman ohjeen sain minäkin, ja olen töissä tehostetussa palveluasumisessa.
Ei voi olla todellista! Saitko tuollaisen ohjeen myös esimieheltäsi?
Minulle sanottiin, että testille ei tarvetta, koska sairastin koronan maaliskuussa. Rokotteita en ole ottanut. Kävin kuitenkin testissä, koska työskentelen lähikontaktissa useiden ihmisten kanssa päivittäin ja työpaikalla havaittu tartuntoja.
Ärsyttää tällainen tuuliviiriohjeistus.
Ap jatkaa yskää on hieman ja sillä verukkeella ei saa olla poissa. Lisäksi makuaisti on kadoksissa.
Palvelupäällikkö ohjeisti näin kaksi rokotetta riittää ja maski suojaamaan.
Saisitko esimieheltäsi saikkua torstaille saakka flunssan perusteella omalla ilmoituksellasi?
Korona on flunssa. Samat ohjeet pätee. Kysyt esimieheltä onko ok tulla töihin flunssassa vai ei. Ei siihen testiä tarvita.
Soita uudestaan javäitä että sait positiivisen kotitestistä.sillä pääset heti
missä kunnassa