Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jää aina mielellään sairaan kanssa kotiin

Vierailija
12.04.2015 |

Mies on aina oma-alotteisesti jäämässä kotiin jos joku lapsista kipeänä. On tyytyväinen, ettei tarvitse olla (tehtaassa) töissä. Mä en voi mitään, mutta huomaan että asia ärsyttää minua. Ärsyynnyn, ettei mies ole kunnianhimoinen. Ja se, että hän ei todellakaan mitenkään panosta sairaan lapsen hoitoon, sillä ei hlua jäädä kotiin, vaan juurikin että saa itse ottaa laiskasti päivän. Esim muistaa juottaa tosi vähän lasta tsi panostaa sopivaan syömiseen, ja itsellä töissä epävarmuus hoitaako lasta hyvin. Muuten pitäisi olla tyytyväinen, että mies suosiolla jää.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä että jää ja saahan sillon laiska ollakin!

Vierailija
2/4 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jään yleensä
itse. Ei ole muuten helppo päivä yleensä se sairaspäivä.. Lääkärillä ramppaamista, oksennusten siivousta, yhteistyöhaluttoman lääkitsemistä ja jatkuvaa mitä, miksi, milloin -kysymyksiin vastaamista jne. Sen lusäksi minun työni eivät mene ohi, ne vain siirtyvät. Mutta tottakai lapsi hoidetaan terveeksi. Ensisijaisestihan tuo kolmen päivän oikeus jäädä sairastuneen alle 10 -vuotiaan lapsen kanssa kotiin menee käytännön järjestelyihin. Oikeus on tarkoitettu akuutisti sairastuneen lapsen hoidon JÄRJESTÄMISTÄ varten, vaikka useinhan nuo kolmessa päivässä paranevat...
Isovanhemmat ovat käytettävissä onneksi aina, mutta en viitsi oksentelijaa sysätä heillekkään... Vaikka kieltämättä ovat suurena apuna tällaiselle työssäkäyvälle yh:lle.

Vierailija
4/4 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit valinnut kunnianhimoisen miehen saatana. Nyt tulet tänne passiivisaggressiivisena itkemään niin kuin se olisi miehen syytä.